online live-workshop med bl.a. bonus-programmer

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af john christensen, 27/5/15.

1. john christensen

john christensen TripFlyer

Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Kunne ikke rigtig finde det helt rigtige sted til den i forum, så nu blev det her.

Da jeg går meget op i fotografering er jeg af og til inde på creativelive.com, som er et sted, hvor der kører online live streaming af forskellige workshops og kurser. 1: De er gratis, hvis du ser dem live eller dagen efter, hvor de ofte bliver genudsendt. 2: Hvis de er meget spændende, kan du købe hvert element.

Ud over fotografering har de har lige nu - onsdag - en session om "how to make your dream trop a reality" det er et broadcast over flere dage (ved ikke hvor længe det bliver ved endnu), men der går de igennem rigtig mange aspekter mht. bonusprogrammer. Måske det kunne være spændende for nogle herinde.

Gå ind på hjemmesiden vælg "Watch now free" kig under Money & Life.

ps. det går igennem mange ideer til Awards, bookinger, bonusprogrammer for fly hotelkæder. Dog er noget af det måske lidt amerikansk. Har set lidt af det, og der er mange gode fif.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Den har vist kørt over 3-4 uger, med en lektion om dagen. Jeg så et enkelt afsnit, og lærte ikke noget nyt. Det er også rettet primært mod amerikanere.

Del denne side