Opgrader Singapore Airlines billet

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Frequie, 14/3/18.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Jeg har læst den fantastiske nyhed her på IF at man nu kan opgradere sine Singapore Airlines billetter med Eurobonus points.

    Da jeg står foran en større rundtur i Asien, så er det jo en fantastisk mulighed for at brænde nogle points af. Jeg vil gerne købe Economy eller Economy Premium billetter og opgradere til Business Class.

    Kan alle Economy eller Economy Premium billetter opgraderes, eller er det kun de dyre booking-klasser?

    Foregår det praktisk som en Star Alliance opgradering via SAS website? Eller er processen for Singapore Airlines anderledes?

    Kan alle afgange opgraderes eller kun de afgange hvor der er almindelige reward billetter ledige? Og i så fald, findes der en nem måde at søge det på online?


    Det vil være SUPER fedt at prøve Business Class med dem, så jeg håber nogle kan hjælpe :D:D:D
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tør man spørge hvor på IF du har læst nyheden? Der er intet nyt i at *A billetter kan opgraderes med EB points, men som du gætter er det kun de allerdyreste og er normalt en dårlig ide hvis man selv betaler for billetten. For Singapore er det billetklasser Y, B og S.
    https://www.flysas.com/en/eurobonus/spend-points/seat-upgrade/
     
    alexanderln, Frequie og Henry "Synes godt om dette"
  3. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hmmm. Jeg har læst dette:

    https://insideflyer.dk/singapore-ai...ss-class-koebt-sas-eurobonus-point-velkommen/

    Hvor der står:

    General Manager for Singapore Airlines i Norden, Erwin Widjaja, støtter op om denne positive nyhed og der bliver tilføjet at det også er muligt at bruge EuroBonus på opgraderinger.

    Derfor kan du købe en billet til Singapore Airlines og deres Business Class service og via EuroBonus point opgradere den til First Class service. Dette er endnu en positiv mulighed for EuroBonus medlemmer og noget der gør at du bør vurdere at bruge Singapore Airlines mere i fremtiden, da det giver mulighed for opgraderinger som f. eks. følgende:

    • Økonomi til Premium Economy
    • Premium Economy til Business Class
    • Business Class til First Class


    Det forstod jeg bare som at det var en ny mulighed. Men hvis det bare er standard Star Alliance opgradering, så er der jo ikke så meget fidus i det...
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Okay kan være det ikke er lanceret endnu som særligt program. Har ikke set nogle detaljer på det ihvertfald (endnu)
     
    Henry og Frequie "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Nogen gange sælges gammelt vin på nye flasker...men det er stadig gammelt vin.

    Det kan være at der er blevet frigivet flere sæder til EB end de andre *A medlemmer. Det er det enkelte selskab der bestemmer hvor mange og til hvem sæderne skal frigives.

    Det kan også være det dukker noget nyt vin op...på nye flasker.
     
    Beaglen, Frequie, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,545
    Point:
    93
    Består nyheden ikke i, at det nu gælder for First class også? Dvs. man kan nu booke First med EB point - samt opgradere Eco (alm/premium) og Business til First. Det var i hvert fald sådan jeg læste nyheden...
     
    THammer, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  7. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det har hele tiden været muligt med EB point, via en *A opgradering, for specifikke booking klasser, som også nævnt i tidligere indlæg.

    SQ har altid været berømt for ikke at frigive (særligt mange) F award seats til andre *A selskaber. Det er måske en forøgelse i antallet af award seats til EB, der ligger i nyheden.
     
    Beaglen, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side