Opgradering af SAS fly på LH billet

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af DrDreier, 30/9/15.

  1. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Jeg skal flyve hjem fra Frankfurt med LH6070 som er drevet af SAS SK640. Jeg har prøvet at undersøge muligheden for at blive opgraderet til Plus, men står lidt i et limbo.
    LH giver ikke mulighed for at upgradere og Optiontown vil ikke kendes ved min booking.

    Er der nogle andre veje jeg ikke kender til?

    På vej ud fløj jeg med LH6221 (SK1637) og den er faktisk blevet bogført på Eurobonus som SAS flyvning og dermed et segment og 500 points istedet for 250 for en LH flyvning på S klasse.

    upload_2015-9-30_5-5-2.png
     
  2. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    I staralliance er det altid metallet der tæller og ikke flynummeret.
    Altså; flyver du på et sas fly, så er det sas optjening der gælder - ligegyldigt, hvad flynummeret er.

    Hvis ikke optiontown kan finde din booking, så har du nok ikke megen chance for opgradering.

    Må jeg spørge, hvorfor du gerne vil på plus? Er point/ loungeadgang for serveringen ombord er ikke rigtigt noget værd i mine øjne, slet ikke på en kort flyvning som fra-cph
     
    DrDreier "Synes godt om" dette.
  3. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Points, lounge og "bare fordi" :)
    Tror bare jeg afskriver muligheden og håber istedet at mit MyOffer bliver accepteret af LH på DEL - FRA
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Prøv at ring til SAS. De har ofte en anden PNR end LH. Hvis de giver dig den kan du se om du kan bruge OT (ingen garanti)
    Oplys bare navn, dato og flynummer så finder de den
     
    danielbirch, Peter Krogh Frausing og DrDreier "Synes godt om dette"

Del denne side