Opgradering med Qatar

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af E02zar, 25/5/16.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    260
    "Synes godt om" modtaget:
    546
    Point:
    93
    Hej

    Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med betalt upgrade i lufthavnen med Qatar. (Jeg ved godt pris afhænger af destinationen)

    Jeg flyver jævnligt med dem, og ved godt de har gode tilbud på biz billetter. Nu forholder det sig bare sådan at jeg købte en meget billig eco billet til Sydafrika sammen med en ven, og vi har talt lidt om at betale for en opgradering i lufthavnen - hvis det overhovedet kan lade sig gøre?

    på forhånd tak
     
  2. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Muligheden for at opgradere med Qatar har tidligere været diskuteret i denne tråd:
    Qatar Airways - Cash Upgrade

    Jeg fløj selv med selskabet på economy tilbage i oktober måned sidste år og forespurgte om en kontant opgradering i i hver lufthavn på alle mine strækninger (CPH-DOH-PEK-PVG-DOH-CPH). I København var det kun muligt at opgradere for point og i Doha var det kun muligt at opgradere ved at betale prisforskellen mellem den bestilte billed og den billigste tilgængelige Biz billet (mener prisforskellen var hvad der svarede til omtrent 10.000 kr. på et segment). Endeligt virkede det som om at lufthavnspersonalet i Shanghai var bekendt med muligheden for at "cash upgrade" men flyet var iforvejen overbooket i Business Class, så det var desværre ikke muligt at ordne.

    Jeg har dog hørt at Qatar i meget sjældne tilfælde udsender emails med tilbud på at opgradere et segment på rejsen. Men som det nævnes i førnævnte tråd, er jeres bedste mulighed nok at ombooke hele rejsen til Business Class, da de kontante opgraderingsmuligheder virker til at være ikke-eksisterende.
     

Del denne side