Optiontown og ex LAN maskinen

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Schlandy, 29/3/16.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    skal flyve CPH-IAD den 9/4 og ser at LN-RKP er på denne rute i øjeblikket. Så vidt jeg har forstået er den uden plus sektion ?
    Hvis man får en OT Upgrade fra GO til Plus, hvordan bliver det så ??
     
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Svært :) Man må da antage at de ikke opgraderer dig til en klasse de ikke har, alt andet vil da være røveri ved højlys dag.
     
    Schlandy "Synes godt om" dette.
  3. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    yes enig, men indtil videre er den sat op med A330. Så det er nu egentlig bare et tænkt scenarie hvis man bliver opgraderet til plus og maskinen så efterfølgende ændres til LAN maskinen.....

    krydser fingrene for de holder sig til planen og det bliver A330 :)
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    De gange jeg har været ude for det, har jeg klaget til kundeservice og fået 15.000 point som kompensation. Det skal siges service-oplæg er stadig det samme, og der er lidt bedre benplads. Så med de 15.000 point er det i princippet en gratis opgradering til en lidt bedre eco.

    Jeg har også hørt om andre herinde der har modtaget den form for point med LAN.
     
    Schlandy "Synes godt om" dette.
  5. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg har prøvet det og fik 0. Seriøst. Jeg fik en blank afvisning. :(
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hmmm, løb ind i samme problem for 2 år siden.. skodmaskine:

    "Hej
    Tak for din mail.

    I er da løbet ind i lidt modvind, det er jo ikke meningen når man nu skulle nyde en rejse hjem.

    Det er desværre sådanne at det er en maskine der automatisk tildeler sæder, hvis der er fly ændringer.

    Den er sat op til at vælge de sæde placeringer der er valg i forvejen, den kan desværre ikke se om det er god eller dårlig sæder.

    Jeg beklager at de ikke har være mere i møde kommende i Chicago.

    Det jeg kan gøre er at jeg kan refundere de points I har bruget på opgradering som kompensation for I ikke fik de sæder i havde ønsket og at intercom systemet ikke virkede."
     
    Schlandy og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Proceduren er såvidt jeg ved, at alle på Plus skal opgraderes til Business hvis der er plads. At Plus kabinen ikke findes betyder ikke nødvendigvis at OptionTown ikke går igennem. Har selv prøvet det til ORD, hvor jeg blev opgraderet til Plus på RKP og endte med at få sidste sæde på Business. Så det er lidt et sats, men med lidt held, så kan du på Biz for Plus pris.

    Men RKP skulle få installeret Plus sæder her i foråret. Kan dog ikke huske præcist hvornår det skal ske (dato har sikkert også ændret sig mange gange siden jeg hørte det).

    Efter sigende er det nogle af Plus sæderne fra den gamle kabine, som bliver istandsat og brugt i RKP. Har dog hørt rygter om at underholdningen bliver i form af iPads på Plus.
     
    Schlandy "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Til gengæld virker det som om, at de er villige til at lave en "gratis" opgradering i gaten fra GO til det såkaldte PLUS. Det skete i hvert for mig sidste år på CPH-ORD. Jeg gik op til gate agenten og spurgte: Hvaaa har du lyst til at opgradere en guldert i dag? ;) Så sagde hun, joov altså det er jo den der kabine som ikke har de rigtige sæder... Fint sagde jeg. Så jeg og rejsepartner fik de sidste 2 pladser på PLUS uden at give point el. penge fra os, men blot smil til den store guldmedalje! :D
     
    Schlandy og Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tror du har været heldig. Har selv spurgt 3 gange og fået nej i alle tre tilfælde - fordi det jo var "Plus" - alle tre gange var RKP
     
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Dit smil @Flemming Poulsen, har ikke været stort nok!:)
    Frem med de hvide bisser :D:D:D:D
     
    Flemming Poulsen og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det må jeg øve mig i :D
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.

Del denne side