Optiontown - tyve og røvere???

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 14/5/16.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Som gammel militærmand vil jeg vel nærmest betragte dette som "flyver skjul":

    Jeg havde en ca. 13.000,- UtO på min julerejse AAR-MIA (2x go --> biz) da SAS offentliggjorde deres ophør af samarbejdet med OT. Jeg ved selvfølgelig godt at OT ikke er en del af SAS, MEN jeg tænkte at det jo også er SAS image der er koblet sammen med dette setup, så jeg kontaktede kunde service for at høre om der var nogen informationer om hvordan man ville håndtere disse betalinger der jo tydeligvis ikke kunne honoreres fra OTs side......

    Jow jow, det vidste man da godt, alle indbetalinger ville blive refunderet umiddelbart efter 25/4 - godt så, nu er så spørgsmålet, hvad er "umiddelbart efter" jeg mente at 1-2 uger var passende, hvorefter jeg kontaktede OT support, jeg har fået to lige gyldige svar om at man fortsat behandler min henvendelse - øhhhhhhhh - hvor svært kan det lige være???? De har modtaget mine penge for et produkt de ikke kan levere, de penge burde for længst stå tilbage på mit SAS MC, er det mig der har for kort en lunte?

    Jeg overvejer lige nu kraftigt at udfylde/indesende en "Fraud form" til SEB/SAS MC er jeg for utålmodig? Det er trods en hvis sum af MINE penge de sidder på lige nu...... :mad::mad::mad: Hvad tænker i andre??? :confused::confused::confused:

    /Schwert (den sædvanlige sure gamle mand)
     
    mhsalv, JacobBruun, Frequie og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men du har vel brugt et kreditkort, så har du checket om de er kommet ind som Kredit? Ellers ville jeg vente til næste betalingscyklus omkring d. 20?
     
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Havde også en opgradering liggende hos OT, bedte om en refundering d. 25/4. Fik en mail i går, om at jeg ville få den indenfor 5 dage.

    Mon ikke generelt de er i gang med at refundere? Det kan dog også fordi min flyvning er næste lørdag.
     
  4. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Havde også en OTA liggende.

    Har rykket optiontown 2 gange uden at få svar. Har kontaktet SAS kundeservice som mildest talt er ligeglade da de ikke mener de har noget med det at gøre.

    Fik en mail sidste uge om at min OTA var afvist og pengene ville gå ind senest 5 hverdage efter. Det er 7 hverdage siden. Venter lige til midt næste uge hvor jeg så også bede banken gøre indsigelse om misbrug af kort. Så må vi håber jeg får pengene på den måde!

    Syntes det er utrolig dårlig stil af SAS at de ikke har gjort mere og bare fraskriver sig ethvert ansvar!
     
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Jeg havde en flyvning den 8. maj, som jeg havde lavet OT på (og blev afvist). Den har jeg i det mindste fået pengene retur for den 10. maj.
     
    RasmusH "Synes godt om" dette.
  6. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Jeg har også en OT liggende på en tur til Island om et pr uger. Men har endnu intet fået retur fra OT.
    Afventer lige til efter min tur men tager så samme skridt som jer andre :)
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Selvfølgelig har jeg tjekket det min ven ;)

    Som jegvskrev er det betalt med mit SAS MC, det jeg er intvivl om er hvor vidt det er for hurtigt at lave "fraud form/indsigelse" de to små jeg havde kom efter flyvningen var gennemført, men jeg har F.... Ikke lyst til at låne OT mange tusind kroner til december måned :eek::eek::eek:
     
  8. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hej schwert :)

    Nu arbejder jeg selv i en bank og sidder jævnligt med kunder der gør indsigelser over beløb.

    Det vigtigste banken lægger vægt på er at du kan dokumentere at du selv har gjort en indsats for at få pengene igen. Dvs kopi af mails osv. Vær obs på at i sådan en sag spærres dit kort og du skal have et nyt men det er det mindste problem.

    Hvis jeg var dig ville jeg gøre et sidste forsøg overfor optiontown og skrive direkte at såfremt de ikke tilbageføre beløbet vil du kontakte din bank (kortudsteder) og få dem til at behandle transaktionen som misbrug.

    Håber det hjælper
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen, Michael Wahl og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Puckno

    Puckno Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Hei. Jeg har også to OT forespørsler for Juli. Jeg har sendt 7-8 purremail til OT, siden medio april, men der skjer det ikke noe. SAS kundeservice sa følgende i en svarmail til meg i forrige uke: "... Om du fortfarande inte fått din återbetalning under nästa vecka, ta då kontakt med ditt kreditkortsbolag (eller PayPal om du gjort betalningen där) och gör en reklamation via dem för att snabba på processen. ... " Samme beskjed har også blitt gitt til andre på SAS Facebook. Så selv SAS anbefaler nå sine kunder å poste dispute/fraud transactions på OT.
     
    Flemming Poulsen og Schwert "Synes godt om" dette.
  10. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Update:

    Med trussel om bål, brand, og ikke mindst personligt fremmøde :eek::eek::eek: (noooot) fik jeg i dag følgende mail fra OT:
    -------
    Dear Customer,

    Thank you for contacting Optiontown!
    We apologize for any inconvenience caused to you. We would like to inform you that your refund will be processed within 5 business days from now and we will send you an email once the refund is processed.

    We appreciate your patience and understanding in this matter!
    -------

    Så enten kommer mine penge, eller også har de købt sig 5 dage, under alle omstændigheder er denne mail god at have hvis man skal til at gøre indsigelse mod transaktionen... :D:D:D
     
    Michael Wahl, Henrik Olsen, Peter F. og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    LAST Update (I hope)

    Fik lige denne mail, mon de VIRKELIG ønsker feedback :))

    --------------

    Dear Customer,
    Thank you for associating with Optiontown Travel Options !

    We are glad to know that your queries are resolved to your satisfaction.We would be grateful to know more about your experiences and feedback for us. Please share your valuable experiences and feedback on https://www.facebook.com/optiontown/reviews

    For being updated with lot of Travel Happenings, To win free upgrade and lot more Rewards, by participating in various Reward winning Contests on "https://www.facebook.com/optiontown"

    Please feel free to contact us if you have any additional questions. In case this email does not fully answer your question, or you would like to contact us for any reason, you can also get immediate assistance by calling one of our Customer Care numbers at:

    ------------

    De burde sgu få den o_Oo_Oo_O
     

Del denne side