Optjen miles ved hotelbooking

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af T4L, 7/2/17.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Der findes efterhånden en del forskellige muligheder for at optjene miles eller points for forskellige flyselskaber, når man booker hotel. Jeg tænkte vi kunne samle alle muligheder i en tråd og poste nogle specielt gode tilbud. De muligheder jeg kendte til indtil videre er bookingsiderne Kaligo, Pointshound og Rocketmiles, hvor man kan vælge i hvilket flyselskab man vil optjene point for sin hotelbooking. Der har også været nogle sjove muligheder at optjene EB points med hotels.com. Det nyeste skud på stammen jeg har set er nu https://www.agoda.com/ . Når man klikker på PointsMAX kan man se alle de flyselskaber der er med. Lad os dele vores erfaringer!
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. henrikbjorn

    henrikbjorn Aktivt medlem

    Beskeder:
    120
    "Synes godt om" modtaget:
    229
    Point:
    43
    RocketMiles (rocketmiles.com) har bla. Finnair Plus, Etihad Partner, Norwegian m.fl.
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Vi mangler wiki funktionen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jeg synes sjældent, der er noget interessant at hente på de sites, med mindre de kører nogle kampagner.

    Normalt kan man få det til nogenlunde samme pris hos hotels.com og med Rewards og cashback, er det en meget bedre handel.

    Men hvis jeg lige manglede nogle få hundrede eller tusinde point hos et flyselskab, kunne jeg godt finde på at bruge dem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Du har fuldstændig ret priserne er nogenlunde ens, men der skal lige nogle faktorer med.

    Jeg selv bruger hotels.com, BW, HH og RocketMiles, i de fleste tilfælde bruger jeg hotels.com men ikke i de tilfælde hvor overnatningen er billig da det jo trækker ned i gratis overnatning regnskabet, her kan det være at optjening af i mit tilfælde Avios giver størst fordel.

    Sidste år havde jeg 6 overnatninger via RocketMiles der gav 11.000 Avios (220 £), det var samme pris på hotels.com, ca. 5000 kr, da hotels jo er gennemsnit af 10 overnatninger var der en del merværdi i RocketMiles - BW og hilton var ikke en mulighed.

    Udover det så er RocketMiles ikke personlig, ved booking kan man vælge hvor "bonus" skal hen.

    Nu jeg lige har rost RocketMiles lad mig være så forbandet og smide min referral:

    https://www.rocketmiles.com/refer/MKP

    Best Western Point kan anvendes hos:
    AA
    Airberlin
    Alitalia (Hvem tør det :rolleyes::D)
    Asia Miles
    Asiana
    LifeMiles
    Miles & More
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Fik en email forleden angående at man kunne få 300 cashpoint oveni i sin første booking så jeg tænkte vi ser sgu hvad rocketmiles kan og de kunne en hel del. :)
    Jeg har booket radisson koln. for 2 personer med morgenmad og fri afbestilling 10-13 juli 2020.

    Priser.
    2493DKK hos rocketmiles + 720cashpoint hos norwegian

    Billigste pris fundet var på hotels.com til 3595DKK, her ville jeg også optjene hotel rewards(10%) + 4% cash back via logbuy.

    Det skal siges at Hotels.com som regel matcher prisen, men det vil stadig ikke måle sig med rocketmiles grundet de mange cashpoints.


    Da jeg også modtager 500 cashpoint pga. af tilmelding til el modstrøm er der jo faktisk tæt på at være en T/R hjemme til vores lille familie på 3 næste år. :)

    Så kan kun anbefale lige at kigge på rocketmiles hvis man ikke har booket her før.
    Ved ikke hvor skarpe de er normalt og om det kan betale sig ved længere ophold, men på de her 3 dage var det en god deal. :)
     
    Nielspg, Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side