Optjene point med Miles and more og så konvertere til Eurobonus point kan man det?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af DelinquentDingo, 9/5/22.

  1. DelinquentDingo

    DelinquentDingo Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    Jeg fløj for nyligt fra Tampa til CPH, fik ingen SAS point idet flyet blev betjent at Eurowings.

    Men er det ikke teoretisk muligt at lave en Miles and More konto, få mine point og så konvertere dem til Eurobonus point?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Hvordan vil du konvertere fra M&M til Eurobonus? Det har jeg aldrig hørt om.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg kender ikke alle detaljer, men mit umiddelbare gæt er, at du skal ud i noget meget kreativt.
    1. Jo, du kan lave en M&M konto
    2. Du kan efter registrere point op til 6 måneder efter flyvningen. Jeg kender dog ikke M&M godt nok til at vide, om du også kan gøre det for flyvninger foretaget før du er blevet medlem. Og helt specielt: Om du kan gøre det på en flyvning, hvor du har registreret dit EuroBonus kort.
    3. Såvidt jeg kan se ved et hurtigt kik på M&M, kan du kun overføre point til andre M&M konti.
    Så mit svar til dig er:
    • Få en M&M konto.
    • Få dine M&M point for flyvningen
    • Find et M&M medlem, der har samme problem som dig. Dog med omvendt fortegn: Personen har en Eurobonus konto og vil gerne overføre sine point til M&M
    • Du overfører dine M&M point til denne persons M&M konto - og han/hun overfører sine EuroBonus point til din EuroBonus konto.
    Du må selv vurdere, om det er bøvlet værd.
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  4. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Bemærk også, at det ikke er gratis at overføre point. SAS tager 0,05 SEK pr. point, svarende til ca. 400 DKK for 10.000 point. Hvis det koster lige så meget at overføre M&M point den anden vej, begynder regnestykket i min optik at vende den tunge ende nedad.
     
    DelinquentDingo, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side