Hej Jeg er ved at kigge på en bonusrejse med SAS på C til USA til sommer og en af de få ruter der stadig er en smule availability på er CPH-ORD. Men er det stadig ex-LAN maskinen der flyver den? Vil være noget ærgerlig over at flyve SAS på business longhaul og ikke få fornøjelsen af deres nye kabine....
Ex-LAN maskinen flyver ikke fast på nogen rute og er som udgangspunkt kun et reservefly. Jeg har fløjet en del gange til ORD efterhånden og er endnu ikke stødt på den slidte fugl
Reservefly my a** - den er ude hver dag, som det kan ses nedenfor. Svenskerne havde fornøjelsen af maskinen de sidste14 dages tid, men er nu tilbage i CPH igen og ingen ruter går ram forbi for tiden... https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ln-rkp
Jeg flyver cph-ewr den 13. feb. og kan nu se at seating er 2-2-2 på business, så jeg har trukket en nitte. Heldigvis har jeg kun givet 48.000 point for billetten takket være kampagne og MC Premium. Hjemturen hjem den 17, ser heldigvis ud til at være en 330.
Den flyver konstant - og på stort set alle ruter. CPH-ORD og CPH-IAD har tidligere været hårdt ramt. Har selv været på den 3-4 gange indenfor de sidste 12-18 måneder. På Plus er den et kæmpe minus. På Biz synes jeg egentlig det er OK - men ved godt andre har en anderledes skarp holdning her. Har ikke prøvet den i Go
Synes at have læst, at mange har haft succes med at bede om point-kompensation, når de er ramt af denne maskine. Både på Plus og Biz kan der vel med rette argumenteres for at man ikke får det produkt man betaler for.
Whoa, den har lige været i Narita. Ville godt nok være skuffet, hvis jeg fik sådanne en tur på business, med en spækken kabine, sæder der ikke kan ligge ned osv.