Oversigt over "Reward Categories" for Hilton Hoteller

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 3/4/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    "Synes godt om" modtaget:
    8,812
    Point:
    113
    Har man point på kontoen og måske er lidt interesseret i, at finde ud af, hvad Hiltone gruppens hoteller koster i point, er det her måden at finde ud af det ved hjælp af kategorier:

http://hhonors.hilton.com/en/hhonors/rewards/search_result_reward_levels.jhtml?hhonorsRewardLevel=1

Capture.JPG

Man kan så ændre kategorierne ved, at ændre tallet, som fremhævet i den sort ring..

Nå, men i kategori 1 rewards, er det jo ikke kun i USA ser jeg... - det allerførste har jeg boet på, nemlig i Egypten: http://forum.bonusfeber.dk/threads/...hilton-garden-inn-conrad.130/page-3#post-7217

Så for 5.000 point er det en rigtig god deal...

Happy hunting :)

tbh og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    Det er et godt tip - takker for dette :)

3. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,566
    4,155
    Point:
    113
    Jeg bruger selv www.awardmapper.com til noget lignende. Vælg Hilton, sæt points til de(n) kategori(er) du ønsker og zoom så rundt på kortet. Hilton points har fantastisk værdi i mellemøsten (især Egypten). Og som guld får du jo 5 nætter for 4'ers pris så på et kategori 1 hotel som f.eks. Hilton Shalalah i Oman kan du altså nappe 10 dage for 40.000 points -- og cash raten er 127 OMR = 2.200 DKK! Jeg har optjent ca. 200k points over det sidste års tid (på trods af at Hilton er mit tredjevalg efter SPG og IHG), og overvejer at skyde nogle af dem af til sommer på en billig ferie -- f.eks. med Qatar Airways til 3.000...

upload_2015-4-4_16-26-39.png upload_2015-4-4_16-56-3.png

Senest redigeret: 4/4/15
    tbh, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  4. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    441
    Point:
    63
    Ja det er voldsomt billigt, så skal man lige indregne enten omkostningen ved at leje en mindre tungbevæbnet hær, eller leve med risikoen for at være en del af en nyhedshistorie i Mellemøsten...

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    @Frequie - måtte også lige checke hvor Salalah lå... meget tæt på Yemen noterede jeg mig også.. - men ser fedt ud ellers...

6. jakobv84

Beskeder:
    2,566
    4,155
    Point:
    113
    Nu er urolighederne i Yemen jo i den anden side af landet og, ikke mindst, har USA en stor base under 100km fra Salalah i Thumrayt. Men hey jeg er på ingen måde ekspert i mellemøstlig sikkerhedspolitik... Men tror man skal være forsigtig med at tro der er krig over det hele. Sikkert mange steder der er sikrere end Chicago og Washington DC...

Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    enig, men jeg noterer mig, at at der er ca, 147km til grænsen til yemen, som ikke er langt væk i mine øjne og der er krig i Yemen for øjeblikket, hvor der er en koaliation der bomber løs... - anyway, rejser selv til Saudi og har besøgt Yemen, så det er ikke fordi jeg er hellig... - nå, men hvornår skal vi derned?

jakob.JPG

PS, benyttede mig af SAS tilbud og tager en tur til Gdansk på point og bor på Hampton for 10k Hilton point per nat med morgenmad :) - så må vi se om det er noget...

PPS, ved denne booking, skulle jeg så finde sæder for os alle... - de gik der så "ged i", da ingen kunne sidde ved siden af mig, så måtte først få andre til at finde en siddeplads og så fndt jeg et sæde ved siden af dem.. ikke omvendt, hurra for "softblock"...

jakobv84 "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

Beskeder:
    2,566
    4,155
    Point:
    113
    Sandt. Men hvis du tager et kig på wikipedia over HVOR i Yemen krigen er (der hvor der grønt ironisk nok), så er der altså langt til vores Hilton hotel i Oman. Igen -- rejs ikke med hovedet under armen, men jeg ville overhovedet ikke føle mig utryg som situationen er nu.

Del denne side