Phuket i coronatid

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af E02zar, 9/1/22.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Kære alle sammen

    i marts mdr skal familien og jeg forhåbentlig til Phuket. Vi har købt direkte fly med thai og skal bo på samme hotel i de to uger vi skal være der. Ren bade og solferie.

    vi er dig lidt nervøse for hvad det sker hvis man bliver testet positiv ved ankomst. Såfremt vi bliver det, er der nogen der så ved om det er isolation på et hospital eller et hotel? Og hvis det er et hotel, ved nogen så hvilke det er? Og må man bevæge sig rundt på hotellet og evt strand? Dvs man stadig kan have en bade og solferie.
    Vi er alle vaccineret så vi håber ikke det sker, men pt er vi meget i tvivl om vi skal tage afsted, da ferien jo virkelig er ødelagt hvis man bliver testet positiv ved ankomst.

    på forhånd tak
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Reglerne kan ændre sig mange gange inden marts. Jeg har hørt om en masse der er røget i isolation på hospital og andre på værelset. Med de regler med test ved ankomst er det et rent corona lotteri.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/tvangsindlagt-jeg-er-rasende/9056422
    Før jul, røg man tilsyneladende på hospitalet,
    Men reglerne kan nok ændres med dags varsel.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,787
    Point:
    113
    Jeg kender ikke reglerne - men "isolation" er vel "isolation" i ordets rene betydning. Altså ingen mulighed for kontakt med andre gæster og ansatte. Derfor tror jeg ikke, du skal satse på at få lov til at gå rundt på hotellet og besøge stranden.
     
  5. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Så vidt jeg har forstået, så bliver du flyttet til et andet hotel. Så når du ryger i hotel isolation, er det altså ikke på det hotel du selv har booket.

    Vi har selv undersøgt det lidt, og er faldet om denne fyr der var så uheldig:
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side