Point der udløber.

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jørgen, 9/10/20.

1. Jørgen

Jørgen Aktivt medlem

Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    33
    Hvad sker der hvis man booker en billet med eurobonus point, og sas aflyser. Hvis pointene i mellemtiden er udløbet, eller dele af dem, vil man så kunne få en ombookning, eller er de tabt?

2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    537
    1,509
    Point:
    93
    Ved ikke hvad der er officiel politik hos SAS, men en jeg kender fik lov at booke en ny bonusbillet selvom pointene var udløbet. Da de fik pointene for den aflyste flyvning fik de 14 dage til at bruge pointene på en ny rejse.

Beaglen og Jørgen "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    1,840
    5,221
    Point:
    113
    Godt du siger det! Jeg har nogle points, som udløber her i oktober. Dem har jeg glædeligt glemt alt om eftersom de andre hotel- og flyprogrammer har lavet fine regler om at automatisk forlænge points i disse tider. Men nej, ikke SAS. Jo, der er mange andre ting, man kan bruge EB points på end fly, men nej, det er bare ikke godt nok. Selvfølgelig er det en ærgelig situation for SAS, men hvis man ønsker loyale kunder, skal man også behandle dem sådan.

Beaglen, jespersm, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    1,840
    5,221
    Point:
    113
    Ikke bare det, men der er også en grænse på 30k points på ikke-flyvning relaterede pointbetalinger i en tid, hvor man ikke kan rejse. Det er godt nok sløjt!

Det lykkedes dog, at brænde de points af inden de udløb til den sølle kurs af 2,4 øre per point. Det blev dog points + cash til den kurs, men heller ikke her var SKIT villig til at arbejde med. Jeg kunne i hvert fald ikke betale fra min iPad pga. "Fejl i parametre sendt fra forretning til Nets", hvad det så også måtte betyde. Det virkede fra laptoppen. Jeg kan så også se, at beløbet i ordebekræftelsen på mail er med øreafrunding, og derfor ikke det beløb, der reelt er betalt. Sløseri.

Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side