Polaris lounge i Newark

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Oletjala, 1/5/19.

1. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    238
    "Synes godt om" modtaget:
    797
    Point:
    93
    Et tip, hvis man flyver på business til Europa fra Newark med Star Alliance: Sidder og nyder en god stor burger i Uniteds Polaris lounge. Den ligger i Terminal C (SAS, Lufthansa etc. afgår fra Terminal B).

Tricket er at tjekke ind i B Terminalen, men undlade at gå igennem security og ind til gates. Tag i stedet Air Train til Terminal C og gå igennem til security her. Efter besøg i Polaris loungen går der en bus (airside, så man ikke skal igennem security en gang til) tilbage til Terminal B. Bussen går Ca hver 10. minut.

Attached Files:

frankbrix, Henry, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    564
    1,650
    Point:
    93
    Genialt, det prøver jeg næste gang.

Henry "Synes godt om" dette.
  3. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    564
    1,650
    Point:
    93
    Er just hjemvendt fra New York, hvor jeg udnyttede @Oletjala tip om Polaris-loungen i EWR. Det fungerede rigtigt fint og gnidningsløst det hele. Skønt med et brusebad, men madserveringen i restauranten var ualmindelig langsom: Efter at have fået anvist bord, gik der 20 min før en tjener kom, herefter yderligere 20 min inden drikkevarer kom, og endelig efter næsten en time kom maden. Det skal lige siges, at der max var 15-20 gæster i alt i restauranten. Så mit råd er: Kom tidligt, så du kan nyde den lækre lounge og faciliteterne, inden du smutter i bussen over til SAS.

Henry, Ulrik og Offlyer "Synes godt om dette"
  4. Offlyer

Offlyer Where is my SK937?

Beskeder:
    1,071
    3,517
    Point:
    113
    Tak for dette. Godt at vide. Er der nogen der har prøvet Polaris lounge i ORD med SK Biz billet? Kan man komme igennem security - selv når SK går fra T5. Og er der noget med en airside bus til T5?

5. CHIP

CHIP VIP medlem

Beskeder:
    107
    411
    Point:
    63
    Vi besøgte loungen på SK Biz billet i marts. Kan man sagtens. MEN bare vær opmærksom på, at AirTrain mellem terminalerne ikke kører pt. De er erstattet af busser og det kan virke lidt bøvlet. Efter du checker ind i T5, så tag (for øjeblikket bussen) til T1. Efter security finder du nemt loungen.
    Når du skal tilbage til T5, kan du gøre det airside med en bus som afgår fra T3. Så du går fra T1 til T3, her er pickup points ved gate G17, K20 og L24. Men vær opmærksom på at den sidste bus kører fra T3 kl 20.30

Offlyer, Henry, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

Beskeder:
    1,071
    3,517
    Point:
    113
    Tak. Noget bøvlet - men OK. Så dybest set skal man afveje hvor mange timer i Chicago man villig til at ofre for en lounge. Hvornår åbner SK check-in i Chicago? Plejer at være på gennemrejse eller checke ind i sidste øjeblik.

7. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    564
    1,650
    Point:
    93
    Tænker, du måske har bagage, for ellers kan du bare checke ind online på app'en ?

8. Offlyer

Beskeder:
    1,071
    3,517
    Point:
    113
    Nemlig - regner ikke med at en forlænget weekend i Chicago med min kære viv kan klares med håndbagage på hjemvejen. ;)

jespersm og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side