Politiet lukker Terminal 2

Poster i 'NYHEDER' oprettet af jakobv84, 12/9/17.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  2. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Men pressemøde om 1 minut.
     
    Ali Taran og Henry "Synes godt om" dette.
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Intet mistænkeligt fundet!
     
    Henry, MortenS og Ali Taran "Synes godt om dette"
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Jeg checkede ind med SAS i T3 for halvanden time siden (tog tidligt til lufthavnen fordi jeg frygtede lidt kaos). De flyselskaber der normalt har deres check-in in T2 var blevet flyttet over til SAS' normale business check-in, og SAS business check-in over på den anden side. Det hele var lidt trængt, men foregik på en organiseret måde. Så der var ikke de store gener, bortset fra at det tog lidt længere tid end normalt.
     
    SophieHendriksen, PeterA, PENSIONISTEN og 10 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er vel faktisk meget godt klaret af lufthavnen at benytte terminal 3. Så de må have haft en plan klar :)
     
    tbh, T4L, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Det gik ogsaa forbavsende smoth i transit omraadet. Min afgang var sat til baade C6 og B4. Evakueringen af B omraadet, passagerer + forretnings- og restaurationspersonale, gik glidende, og saa blev branddörene ind til C omraadet lukkede.
    Det var imponerende, at lufthavnen saa hurtigt formaaede at omlägge trafikken til satellitten og D fingeren, og personalet var paa plads. - Man havde overhovet ikke indtrykket af at man stoppede op og sagde "hvad gör vi nu". Det virkede som om det hele körte efter en nöje tilrettelagt plan.
     
    Ali Taran, SophieHendriksen, PeterA og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Eneste ting, jeg oplevede ved det, var nogle frustrerede passagerer i området ved B, der ikke anede hvad der foregik og spurgte nogle af de security-gutter, der stod der og afspærrede der, hvorfor de ikke fortalte hvad der foregik over højtalerne. Hørte svagt, at det gjorde man også - og det er måske rigtigt nok, men de havde vist glemt at skrue op for det, så ingen hørte noget. Det her var nok lige omkring det tidspunkt, hvor de var igang med at lukke ned.
     
    PeterA, Henry, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side