Priser med Norwegian til Bangkok

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af PeterA, 21/12/14.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Står og skal til Asien one-way en gang i maj 2015 og overvejede at rejse med Norwegian (da jeg har god tid) og priserne virkede ekstremt rimelige, ikke mindst da jeg skal have et barn under 2 med og det nærmest er gratis (82 kr). Lige nu står priserne fra 1299 DKK one-way. Er det ikke billigere end normalt eller kører der kampagne?

    Kan simpelt ikke finde nogen måde at gøre det billigere på og tænker, at det denne gang må det blive Norwegian, ikke mindst fordi jeg ikke gider at jagte Diamant-status i indeværende sæson. Der er simpelthen ikke nok fordele.

    UPD: Lad mig i øvrigt lige tilføje, at jeg trods alt er lidt imponeret over prisen, ikke mindst i betragtning af, at SAS' *A-partnere kræver mere i Carrier Imposed Fees+skatter (omtrent 1500-1800 kr) samt sølle 54000 point.
     
    Senest redigeret: 21/12/14
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Har du medregnet fx sædereservation i din pris?
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    tror 1299 plejer at være deres standard laveste pris til BKK. Det er svært at slå prisen specielt envejs... Men der kommer selvfølgelig alle tilvalg oven i.. er IFE egentligt inkluderet på deres longhaul?? nu hvor @Schwert's billede viste 5€ per film til Dubai?
     
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    På longhaul er IFE gratis. Det var det i hvert fald, da jeg fløj med dem til FLL og LAX. På DXB er det ikke det samme IFE, da det ikke er en dreamliner, men en 738.
     
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Nej, ikke sædereservation. Skrev blot fra 1299 DKK one-way. Jeg ved godt, at man kan købe wonder-pakken til 499, men det tror jeg nu ikke jeg gør. Synes jeg tidligere har set fra priser fra 1599 (fx dengang ruten blev annonceret og omtalt her i en artikel på BF).
     

Del denne side