Problemer med auto-registrering af point på onlineshopping.flysas.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Epedemic, 5/9/20.

  1. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Andre der oplever dette? Har haft ca 10 køb over 6 mdr der ikke er registreret automatisk, så jeg skal hele møllen igennem med at indsende dokumentation osv.... Deres support siger "det bør virke, prøv at opdater din browser", men jeg bruger chrome, der opdaterer selv, og har også prøvet (den nye) edge uden forbedring.... Har naturligvis deaktiveret adblocker, og det har virket tidligere...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget. Safari har en privatindstillingssfunktion, som vist nok, er aktiveret som default, som hedder ‘undgå sporing mellem websteder’. Hvis ikke denne er slået fra kan tredjepartssider som onlineshopping.flysas.com, ikke spore, at du går videre til et køb på den onlineshop, du ønsker at handle på. Prøv at tjekke, om dine browsere har en lignende funktion og om den evt. er slået til.
    Andre brugere af Safari, kan selvfølgelig tjekke, hvorvidt deres er slået fra, for at køb registreres. Husk at, det skal slåes fra i hvert enkelt device, Mac, iPad etc.
     
    Senest redigeret: 5/9/20
  3. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Jeg oplever samme problem som trådopretter og har safari, så tak for tippet, som jeg vil prøve af.
     
    Henrik Olsen, Henry og OIB "Synes godt om dette"
  4. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Jeg har nu prøvet at handle med tilrettede indstillinger i safari og det er kun 1 af de 2 handler jeg har foretaget, som er registeret automatisk.

    Jeg har handlet hos euroflorist og kan se jeg kun har fået point for mit køb før moms. Kan ikke se nogen steder at det kun tildeles point på køb før moms. Nogen der har erfaringer med dette, før jeg skriver til kundeservice?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Alexander774

    Alexander774 Medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    39
    Point:
    13
    Det er helt efter reglerne. Momsen går videre til staten og generelt affiliate (som dette er), er også ex moms.
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Når jeg køber i fysiske butikker (restauranter etc.), er det min opfattelse, at jeg får point af beløbet incl. moms. Men jeg har faktisk aldrig tjekket det i detaljer.
     
    Tomas "Synes godt om" dette.
  7. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Okay, er bare mærkeligt det ikke står tydeligt i under vilkårene for hvert butik. Jeg kan i øvrigt se de slet ikke har styr på det, da der er beregnet point af købsbeløbet inkl. moms på flere af mine seneste køb.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det står der, under "Vilkår og betingelser", allernederst på hver butiks-side ("* Uden moms og fragt.").

    Men du har ret i at det ikke er vildt tydeligt.

    Nogle butikker kan ikke finde ud af det dog, og giver point for begge dele alligevel :D
     
    Tomas og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    130
    "Synes godt om" modtaget:
    333
    Point:
    63
    Tak, det havde jeg overset, så er der vist ikke noget at komme efter og så vil jeg da i stedet sætte pris på hver gang jeg får ekstra point for den betalte moms :D
     
    Henry og asf "Synes godt om" dette.

Del denne side