Hejsa. Er der nogen her der har erfaringer med "Bid for upgrade" hos Norwegian, eller kender til nogle specielle omstændigheder omkring det? Vi startede med at booke en t/r CPH-FLL billet (2-9 december). De ændrede flytiden ud, så vi fik det ombooket og rejser nu ud d. 1 december via CPH-LGW-FLL. Og stadigvæk hjem CPH-FLL d. 9 december. Før ændringen havde jeg lagt et bud på opgradering både ud og hjem via Plusgrade. Det bud blev slettet efter om bookningen som sket tilbage d. 6/8 - 2018. Siden da har jeg forsøgt at lave "bid for upgrade" igen, og vel forsøgt 20 gange med 4 forskellige kreditkort, skrevet mit navn Søren på forskellige måder, prøvet med flere e-mail adresser, budt på begge veje, og kun på hjemturen, og ja stort set alt, hvad der står i min magt for at løse dette problem. Uanset hvad jeg gør, så går det lige til sidste side, hvor der blot står: "We are unable to process your request at this time." Jeg har forsøgt via Supportchat med Norwegian 2 gange, hvor jeg blot får en historie om at fejlen er meldt videre og jeg skal prøve igen om to uger. Har prøvet at skrive direkte til Plusgrade, men de svarer desværre ikke. Det sammeholdt med at Norwegian "Spammer" mig med e-mails, hvor de fortæller om alle fordelene ved at byde på upgrade gør at jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind. Sidder der nogen herinde, der har regnet gåden ud? Eller endnu bedre har kontakter til en person der ikke sidder og supportchatter fra fjernøsten.
Hejsa Kan du ikke sende mig en mail med beskrivelsen og PNR etc. Så kan jeg prøve at se om jeg kan finde nogen i Norwegian som kan hjælpe dig. Hilsen Henrik [email protected]