Problemer med EuroBonus Connect app på iOS8

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 10/10/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Er der andre som har problemer med EuroBonus Connect app'en i iOS8?

Hver gang jeg forsøger at åbne den, så crasher den bare med det samme. Men noget værre er at det ser ud til at den alligevel kører i baggrunden og dræner batteriet voldsomt for strøm. Hvis jeg ikke husker at lukke den helt ned (selvom det ser ud til at den er det) så er batteriet tomt for strøm efter et par timer.

Ikke at jeg tror der er mange som bruger denne app, men alligevel

Har selv brugt den til samtaler med et par enkelte telefoner, men er nu skiftet helt over til Skype og Viber for at undgå Connect appen.

Bare lige en advarsel.

2. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    925
    1,753
    Point:
    93
    Har ikke prøvet deres connect funktion. Kan overhovedet ikke se, hvad den skal gøre godt for. Der er dedikerede apps, som er meget bedre til den slags, hvilket du også selv nævner. Det er nok mere et marketingsstunt end noget der giver rigtig værdi for brugeren.

Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Det er det helt sikkert. Jeg vil dog give dem, at jeg synes den virker lidt mere stabil i samtalekvaliteten en både Skype og Viber - men der er ikke den store forskel. Til gengæld er der så mange andre bugs i den at jeg nu har givet op og slettet den.

Connect app'en har jeg aldrig forstået de vil bruge tid på, men det er nok som med så mange andre ting i SAS at fokus ikke er på det primære.

4. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    925
    1,753
    Point:
    93
    Da det kan være svært at sammenligne samtalekvalitet uden at have egentlig dokumentation for det, kan det måske virke sådan, men det er nok mere en følelse og et eventuelt tilfælde. Tror næppe, at de har udviklet selve den bagvedliggende teknik selv. Det er med sikkerhed lånt/købt teknologi, ligesom man kan proppe en bredbåndsmåler ind fra speedtest.net i andre apps. Tror de har brainstormet fuldstændig vildt i forhold til at forsøge at give deres EB kunder mere value for money. Hvis man ikke ved særlig meget om teknik og smartphones, så kan det være, at folk tænker "Fedt!", men i min verden er det blot et sværdslag i luften. Fuldstændig ligegyldigt! Spild af kræfter.

Henrik Olsen, Flemming Poulsen, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side