Problemer med SAS EB & AVIS point kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Carsten Witt Nielsen, 6/1/19.

  1. Carsten Witt Nielsen

    Carsten Witt Nielsen Eurobonus Gold Member

    Beskeder:
    24
    "Synes godt om" modtaget:
    42
    Point:
    13
    Er der andre end mig, der har oplevet problemer med at få godtgjort point for de kampagner som SAS Eurobonus og AVIS har sammen kørt i 2018?

    3 gange har jeg i løbet af 2018 booket bil gennem den særlige webside (AVIS' ?), som SAS linker til ifm. kampagnerne, og HVER gang har jeg måtte kæmpe med at få pointene godtgjort efter fuldendt billeje.

    Det drejer som om kampagner, hvor jeg skulle have haft hhv. 10.000, 10.000 og 5.000 point. Jeg har hvergang fået email bekræftelse fra AVIS/SAS om at bookningen var OK, og at kampagnens betingelser var opfyldt.

    Kun den ENE gang er det lykkedes mig at få pointene hivet hjem, men sidste 2 gange har hverken SAS EB eller AVIS ville hjælpe. SAS meddeler, at de intet kan gøre (dybt utilfredsstillende, da kampagnen er lanceret fra dem til deres EB-medlemmer) og AVIS svarer aldrig på noget som helst.

    Dybt frustrerende - har I oplevet det samme?

    Carsten
     
    Senest redigeret: 6/1/19
    Henrik Olsen, Kenneth K, CHIP og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    I blandt, ja. Det virker indimellem lidt tilfældig-agtigt, hvor mange point man får. De fleste gange har jeg fået de point, jeg skulle have. Men nogle gange har jeg fået lidt flere end forventet, andre gange har det været færre point hvor jeg har måttet rykke for resten, og andre gange har jeg måttet rykke for i det hele taget at få point.

    Det virker som om at der er mange fejl og brister i den proces. Men der er snart ingenting som kan forundre mig når SAS er involveret....

    /DSGM #2
     
    Senest redigeret: 6/1/19
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  3. Carsten Witt Nielsen

    Carsten Witt Nielsen Eurobonus Gold Member

    Beskeder:
    24
    "Synes godt om" modtaget:
    42
    Point:
    13
    Tak for input. Du har desværre ret mht. SAS. Det virker til at de kommer længere og længere væk fra deres EB-medlemmer. Til gengæld er der hver torsdag "fantastiske" Here & Now tilbud på billetter til Billund, Aalborg m.m. ;-)

    Det er bare sørgeligt, når de ikke engang kan/vil hjælpe, når man henvender sig med en konkret sag om manglende point :-(
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  4. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Jeg har Avis President's Circle status, booker hver gang på siden www (dot) avisworld (dot) com (slash) eurobonus og jeg har modtaget alle de point jeg skulle i 2018 (og jeg har haft 15+ car rentals). Jeg ved godt det ikke løser dit problem, men bare for at sige, det har virket for mig (syv-ni-tretten);)
    Når jeg har haft brug for at skrive til AVIS, har jeg brugt emailen database . se@bsc . avis-europe . com (sorry, men kan ikke poste links endnu)
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,786
    Point:
    113
    Jeg har booket bil i Danmark (BLL, AAR & CPH) - og har altid fået mine point
     
    Henrik Olsen, obs og CHIP "Synes godt om dette"
  6. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Bookede en bil i sommer på en kampagne. Fik 1.000 point mere end kampagnen tilbød. Men fik dem hurtigt.
     
    Henrik Olsen, Henry og CHIP "Synes godt om dette"
  7. Carsten Witt Nielsen

    Carsten Witt Nielsen Eurobonus Gold Member

    Beskeder:
    24
    "Synes godt om" modtaget:
    42
    Point:
    13
    Tak for svar.
    Kan det være noget med min corporate (Preferred) profil hos AVIS og/eller mit firmas wizard no. hos AVIS, der forårsager problemet, når der kombineres med EB//AVIS kampagner?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Dit Wizard no. skal være knyttet til dit EB nummer, men det må du nok udrede med AVIS eller kigge på din AVIS profil
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Mortenmol

    Mortenmol Medlem

    Beskeder:
    27
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    13
    Du husker at booke via avisworld.com/eurobonus og ikke din profil?
    Man skal også overholde længde og bilklasse.
    Har altid fået mine point, kun en enkelt gang har jeg haft behov for at skrive for at få dem.
    Har +40 billejer med Avis.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Jeg har haft blandede oplevelser med Avis, men dog altid fået mine point. De fleste gange er det gået helt automatisk, men to gange det sidste år (ud af seks lejer) har jeg skullet maile med dem for at få pointene - den ene gang delvist selvforskyldt. De er dog meget langsomme til at svare. Jeg havde f.eks. en korrespondance for en billeje i sommer, som først gik i orden efter 3-4 mails (svarende til 5 måneder!).

    Jeg lejer altid gennem avisworld.dk/eurobonus, og bruger ikke firmaaftale eller lignende.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side