Qatar Airways får to daglige fly til København

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Kristian, 18/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Der er mere fleksibilitet i at have to afgange - det giver meget god mening for de rejsende, som får bedre connection med Qatar i stedet for en "stor afgang" med Emirates. Men af rent princip kunne det sagtens ske.

clager "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,584
    4,201
    Point:
    113
    Uanset hvad er det da lovende for fremtidige skarpe kampagner ud af CPH fra QRs side!

Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Jeg er bestemt ikke utilfreds med dette når nu det er et oneworld medlem med yderst gode priser i forvejen. Det kan kun blive godt - også fra et Award synspunkt :)

clager "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,584
    4,201
    Point:
    113
    Ja og CPH-DOH er lige under 3.000 miles så award sweetspot. QR YQ er desværre til at tage og føle på... Så jeg holder mig nok så vidt muligt til AA miles med dem indtil videre og bruger avios på upgrades og hos Air Berlin og måske Iberia når de har avios redemption tilbud.

Jeg skal flyve QR for første gang i uge 43 (på Y :() så spændt på om de gør noget ud af min OWE status

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Det bliver et blodbad på ruter til Mellemøsten og Asien i den kommende tid. Og jeg som troede priserne ikke kunne komme meget længere ned end vi har set i år ;)

At flyve to gange dagligt giver okay mening. DOH har to rush perioder om dagen - og med de rigtige afgangtidspunkter, så kan QR feede folk ind til begge og dække både Asien og Afrika destinationerne... det giver mere fleksibilitet, flere destinationer og med den kæmpe overkapacitet, som kommer i markedet helt sikkert også en blodig priskrig....

Det bliver en spændende tid vi går i møde....

clager, Henrik Olsen, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    I det lys er det måske klogt at SK valgte at kigge vestpå ved lanceringerne af de nye longhaul-ruter.
    Jeg flyver jo af princip ikke QR. Vil dog overveje det, når/hvis de kan 1x'es. Så ved jeg, at de med sikkerhed ikke tjener penge på mig. Men hvis det kan presse konkurrenterne, er jeg glad. Vi har fx også set ret fornuftige Y-priser med CX via LHR og HKG (omvej, men godt med TP og miles).

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side