Qatar Airways lanceres nu unbundled Business Class

Poster i 'QATAR AIRWAYS | PRIVILEGE CLUB' oprettet af Henrik Olsen, 10/11/20.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så kom Qatar Airways med en forventet tilpasning af deres Business Class produkt. De fjerne blandt andet lounge adgang og sædevalg ved booking og gør det ved at indføre en ny Business Class billet. Den hedder Business Class Comfort og den skubber Business Class Classic nederst. Det er i Classic at fordelene forsvinder.

    Læs mere her: https://insideflyer.dk/qatar-airways-lancerer-unbundled-basic-business-billet/

    Hvad tænker I? Vil I forsat rejse på de billige Business Class billetter som Qatar Airways længe har været kendt for, når der nu ikke er f.eks. lounge adgang inkluderet i Doha?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Det kommer an på, hvad de billetter koster - og hvad det koster at købe lounge adgang.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Som halv-jyde, så kommer det vel an på prisen? :)
    Med et Priority Pass i hånden, kan jeg fint få en anden lounge (nok ikke så god som Qatars egen i DOH, men for f.eks. CPH gør det ikke det store forskel). Eksempel på artiklen er prisforskel ikke så stor. OMAAT havde fundet en rejse ARN-DOH hvor forskel var SEK 7536 vs SEK 15407. Så vil jeg nok tænkte mig om to gange (eller vælge et helt andet selskab!).
     
    Nielspg, Steen_C, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side