Business med Qatar er en super oplevelse, særligt fra CPH til DOH med Dreamlineren. Servicen er helt i top med spis-når-du-har-lyst, altså ingen faste spisetider, det er ligesom at være på à la carte restaurant. Det "hårde" produkt findes vist heller ikke bedre på business.
I DOH får I adgang til en lounge som også er lidt udover det sædvanlige. Den kan du finde mange anmeldelser af
Så selvom jeg normalt altid går efter at flyve direkte, hvis det kan lade sig gøre (særligt når vi har barnet på nu 6 år med), så er Qatar på business blevet en ny prioritet hvis turen går østover.
Jeg har lige selv bestilt billetter til os alle tre CPH-BKK her i oktober til lige knap 28.000 kr. Det vil jeg til enhver tid foretrække fremfor at blive krampet sammen på monkey med Thai selvom den er direkte. Fløj CPH-SFO sidste år på monkey (den gamle kabine skal det også siges) med SAS og ærlig talt, det gør jeg simpelthen ikke igen. Det er bare for langt, og man bruger for lang tid på at folde sig selv ud igen bagefter.
Så jeg siger klart go-go-go til Qatar på business
Click to expand...