Quo vadis SAS?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 8/5/22.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,448
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, NielsC, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Firenze er notorisk kendt for at lukke af for større flytyper når det begynder at regne. De burde per default ikke tillade større flytyper, hvis de alligevel ikke kan lande.
     
    PENSIONISTEN, NielsC, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,544
    Point:
    93
    Hvorfor fløj de dog ikke til BLQ? Der har SAS da egne afgange til, og det er vel også tættere på..?
    Men derudover da en helt vild, tragikomisk, fortælling.
     
    NielsC og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det er total perfekt gennemført elendig information, bare det at app info afviger fra call centret er katastrofalt.
    Forstår heller ikke hvorfor der ikke sendes en sms i disse tilfælde.
    Troede de havde trukket outsourcing væk fra Indien...
     
    PENSIONISTEN, NielsC, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Denne historie er vel udtryk for 3 ting:
    • Det er svært at finde personale med viden og erfaring til at bemande stillingerne man skulle besætte efter pandemien
    • Der har været manglende uddannelse af personalet
    • Der er manglende back-up af personalet i kundeservice (d.v.s. superbrugere, som man kan spørge, og/eller systemer, der kan svare på spørgsmål)
     
    PENSIONISTEN, NielsC, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Av av, jeg har oplevet meget i alle de år, men at blive sendt til en forkert lufthavn topper det meste. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke tilbage til mine egne oplevelser med SAS de senere år, når jeg læser, at det ikke ændrer noget ved SAS' ambitioner i forhold til kundetilfredshed. Den tror jeg, vi lader stå lidt...
     
    PENSIONISTEN, NielsC, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Hvad jeg kan forstå på gamle nyheder (fra 2013) og aktuelle job-opslag, så er SAS kundeservice delt mellem Sykes i Odense (dem der tager telefonen) og "nogen" i Indien (dem der besvarer mails og henvendelser via online-formularer).

    Sidstnævnte har jeg selv været i dialog med, efter en omgang med forsinket bagage i december. I starten af januar udfyldte jeg den relevante formular med kvitteringer for mine udlæg og i starten af april (!!) fik jeg svar fra en inder og nogle dage senere kom pengene til min konto.

    Så..... at en grøn medarbejder hos en 3. part i Odense siger noget forkert overrasker mig ikke og held og lykke til Frederik Cilius med rent faktisk at få refunderet udlæg for taxakørsel (i år).

    Sørgeligt er det. Jeg kan forstå, at branchen er skudt i stykker, men det hjælper ikke noget, hvis man ligefrem selv bryder de sidste rester ned og efterlader kunderne med en lang næse og billetter, der er dyrere end hos alle andre.
     
    PENSIONISTEN, NielsC, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,963
    Point:
    93
    Det er da for langt ude, at man er nødt til at gå til pressen for at få en rimelig behandling. Men fint, at FC gjorde det.
     
    PENSIONISTEN, NielsC og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side