Række 10 på A321

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af jakobv84, 29/10/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Flyver jo sjældent SAS men sker hertil aften. Nogle der kan forklare hvordan/hvorfor jeg som EBB kan vælge det her sæde? Og hvorfor nogle dog ville foretrække plus istedet hvor midtersæderne er besat...?
     

    Attached Files:

    Peter Krogh Frausing, jefi99 og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    ved check-in (36 timer før afgang på internettet) er det "free for all". Derudover, er du ikke registreret som A3*G? Mener *G (mod hvad der er sagt) længe har fået gratis sædevalg, i hvert fald på longhaul.

    Fløj engang hjem fra BCN på 10A med et par tøser ved siden af mig der virkede som om de kom direkte fra bytur, hvor hende på 10B spurgte om vi ikke kunne bytte.. Det blev et pænt nej tak, og 10C forklarede at jeg nok havde betalt for sæddet eller sådan noget..
    Det var en fin tur, blev tilbudt en gratis cola (EBS & i 6/2014), fordi jeg fløj retur på samme flyver... Det var 2*2000 dejlige point, udover de 60.000 jeg fik fra min bonus challenge :)
     
    clager, alexanderln, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ja det er en skam, at man ikke kan vælge sæde overalt i kabinen når man flyver på Plus billet, eventuelt som en ekstra fordel for statuskunder. Så ville jeg til hver en tid vælge et af de sæder, også selvom det eventuelt måtte betyde at jeg skulle gå glip af en del af servicen (sidde forrest i kabinen). Det meste af serveringen i Plus kunne jeg godt undvære for det er jo alligevel næsten ikke andet end sukker og andre tomme kalorier, bortset fra de deciderede måltider som man vel nok skulle kunne få alligevel. De har jo et manifest at kigge på, så de ved jo hvor man sidder henne.
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jo normalt gør jeg men kunne ikke få app'en til at godkende det og da jeg sad fast i Heathrow Express og det tog 50min fra jeg nåede perronen på Paddington til jeg var i Heathrow (signalnedbrud) nåede jeg ikke i lounge. Havde nok at gøre med bare at nå flyet. Men hey så fik jeg da prøvet SAS nye madindpakning! Vi landede i øvrigt på tværbanen.
     

    Attached Files:

    alexanderln, tbh og THammer "Synes godt om dette"
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg undrede mig da jeg skulle vælge sæder til en Plus-billet langt ude i fremtiden.
    Skærmbillede 2015-10-30 08.05.37.png
    Lad os se om den holder ;)
     
    isolCBflyer, asf og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har lige haft 2 ture på SKs A321 og begge gange gik Plus sektionen ned bag række 10.
    Jeg sad i Go, men der er rigtig gode sæder på række 24/25 også.
     

Del denne side