Horribelt, for det er jo en ren INVOLUNTARY sag.
- Jeg kan ikke læse mig frem til nogen steder, at en kontakt adresse i en reservation fritager et luftfartsselskab for ansvar, hvis en information ikke når ud til passageren vedr. f.eks. rerouting, offloading, downgrading.
- Hvis et luftfartsselskab ændrer det mindste i forhold til en passager´s reservation, må det være selskabets fornemste opgave at løse et deraf opstået problem og da slet ikke optræde afvisende.
- SAS burde have tilbudt dine forældre et dayroom pga den opståede 12 timers forsinkelse.
(En email adresse må siges at ligge i reservationen for at passagerer overhovedet har en billet, ikke for at et selskab kan betragte den som en "fritagelse for ansvar").
En flov sag for SAS, at et andet selskab, end ikke et Star Alliance selskab, men derimod AMERICAN AIRLINES, må løse dette for passagerne meget alvorlige problem.
Senest redigeret: 12/11/17
Beaglen, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"