Rejse Deal: Kom til Miami for 1.588,- med SAS og deres nyeste USA rute

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 27/9/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    SAS lancerer deres direkte ruter til Miami fra Oslo og København i denne uge. Allerede nu kan du købe en returbillet fra Skandinavien til kun 1.588,- kroner. Læs med hvordan og hvornår. Det er lige nu muligt at købe en returbilligt i for eksempel november måned fra Malmø og til Miami til kun 1.588,- kroner. Det… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Henry, Daniel K og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Nogen der skal MEGET BILLIGT til Miami fra Sturup dog. Men 1.588,- er da helt vildt billigt og med fin mulighed for opgraderinger og forsat fuld service ombord i SAS Go....
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    aaarrrrrrrrr ikke "fuld" - alkoholen mangler - MEGET vigtig detalje! ;)
     
    Rikke Haugen Olsen, Michael Wahl, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg undskylder denne vigtige deltalje....
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Ja det er sgu ærgerligt med kun den ene ikke-alkoholiske drink der... ellers er Go et udmærket produkt.

    Man skal også lige til og fra Sturup. Så vidt jeg kan se koster det SEK 200 retur fra Malmø med Flygbussarna samt DKK 180 retur med toget til Malmø C. Så den "normale" besparelse på 20% i forhold til flybilletter ud af CPH bliver desværre hurtigt spist op :(

    Alternativt kan man, hvis tiderne passer, tage Neptunbus, der er tilpasset Wizzairs afgange, retur for DKK 200 fra København.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  6. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Når man så er kommet over broen til Sverige og videre til Oslo, hvad koster en overnatning i omegnen af Gardermoen? Det er noget af et puslespil, at regne sig frem til den totale pris :)

    På en Now or Never aften bookede jeg MMX-ARN-CPH-IAD-CPH-ARN-MMX til 2060 DKK en gang i November. Eftersom jeg bor i Malmø er broen en del af det normale budget, så jeg slipper med nogle dages parkering i Sturup (jeg tør nok ikke binde an på en fly-bus, klokken bøh om morgenen).
     
    Rikke Haugen Olsen, Michael Wahl, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg har booket CPH-MIA-CPH i marts for 2499 kr.
    Ville gerne direkte og orker ikke at starte i MMX og skulle sørge for overnatning :)
     
    Michael Wahl, Henrik Olsen, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Øv, virker som om den er fjernet igen, var ellers klar til at booke, men det krævede lige at børnene sov først.
     
    alexanderln, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Kender det godt - men denne rejse deal var også mest for dem der var lidt eventyrlystne og jagter flere segmenter og ikke de magelige der ville direkte... :)
     
    Schwert, Henry, alexanderln og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side