Rejse Deals 2021 - Andre deals (krydstogter, billeje etc.)

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 4/1/21.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Her deler vi andre rejse deals såsom krydstogter, billeje etc.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Måske relevant for dem der skal til LA i uge 42 her i 2022:

    Hertz LA Hotel Downtown kontor (kun denne lokation) har en ret god pris på elektriske biler (Polestar 2, måske upgrade til Tesla hvis man har status) i oktober. 10 dage for under 2300 kr er langt under halvdelen af andre biler i perioden, og der er gratis afbestilling.

    Har selv booket i uge 42-43. Lidt bøvlet at skulle en time fra lufthavnen, men det gør jeg gerne for at prøve en lækker elbil.

    upload_2022-6-21_21-10-55.png
    upload_2022-6-21_21-9-35.png
     
    Henrik Olsen, CHIP, Nielspg og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Henrik Olsen, asf og Henry "Synes godt om dette"
  4. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Har netop afsluttet et fantastisk krydstogt med SilverSea i det baltiske hav og vil gerne slå et slag for deres "refer a friend" kampagne, hvor man kan spare 400 Euro pr. kahyt på krydstogtets pris.

    Hvis man ikke har sejlet med SilverSea før, kan man blot henvise til en som har sejlet før - det giver den samme reduktion i krydstogtprisen til begge parter.

    Hvis man ikke allerede kender SilverSea, vil jeg sige at det svarer til at flyve på business class og bo på et 5 stjernet hotel på samme tid :). Jeg vedlægger et par billeder nederst i dette opslag, hvis man er interesseret i at se et par indtryk fra vores tur.

    SilverSea plejer at være dyr, men ved at vælge "port-to-port" og være lidt heldig, kan man til tider gøre nogle gode kup. Port-to-port betyder at man selv står for at booke flybilletter til afgang/ankomst havnen - og det har jo aldrig været noget problem i dette forum at finde gode flybiletter ;)

    Jeg fandt en pris på et 1-uges krydstogt fra København til Stockholm til 1.950 euro pr person, og da vi har noget familie som har sejlet med dem før, kunne vi henvise til deres navn og nummer - det bragte vores pris ned på 1.750 euro pr snude for en uge i luksus og skønne omgivelser.

    ALT er med i prisen - udflugter i land, butler service, kaviar, champagne, gode vine, drinks, lækker mad, god service, drikkepenge til personalet, WIFI, smukt skib og ikke mindste MASSER af plads.

    Hvis der er nogen som kan bruge en henvisning fra mig er mit medlemsnummer 3296134 og mit navn er Niels Peder Hedegaard Gjelstrup :)
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 6/9/22
    Steen Madsen, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Wow - det ser godt ud :) Tak for at dele :)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Har været inde og kigge og det er ikke helt til at finde nogle afgange med den skarpe pris du fandt. Men jeg kigger fortsat :)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Ja, det gælder om at følge priserne tæt - den her synes jeg er lidt spændende - den kostede 2.850 euro for et par uger siden, men nu er prisen desværre steget med 400 euro. Så jeg søger lidt videre :)
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Har fundet en god pris på et transatlantisk SilverSea krydstogt "port-to-port" fra Bridgetown til Lissabon i marts/april 2023 :)

    upload_2022-10-6_16-40-32.png

    Turen varer 12 nætter og er med Silver Dawn, der havde sin jomfrurejse i april 2022.

    upload_2022-10-6_16-35-24.png

    Prisen er på 3.650 euro pr. mand i en balkon kahyt - hvor der så kan fratrækkes 200 euro pr. person i "refer a friend" rabat.

    upload_2022-10-6_16-37-31.png

    Her link til krydstogtet: https://www.silversea.com/destinations/transoceanic-cruise/bridgetown-to-lisbon-da230323012.html

    Hvis der er nogen som kan bruge en henvisning fra mig for at spare 400 euro på kahytten, er mit medlemsnummer 3296134 og mit navn er Niels Peder Hedegaard Gjelstrup :)
     

    Attached Files:

    THammer, Nj4220, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne side