Restaurant i Soho?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af isolCBflyer, 13/11/18.

1. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,890
    Point:
    113
    Er der nogle som et tip til en hyggelig resturant i Soho området i London? Har chefen med på slæb, så kan man trække et godt bud på en restaurant med god stemning og god mad (uden nødvendigvis et hav af dækstjerner) op ad hatten ville det jo være meget godt? :D;)

DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Beaglen

Beaglen VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,890
    Point:
    93
    Det kommer jo lidt an på, hvilken slags mad I lige er til. Der ligger mange gode (kinesiske) restauranter til rimelige priser i China Town området. TGI Friday's kan også anbefales, men husk at reservere bord i god tid, da det er en meget populær restaurant. Der er også den populære Angus Steakhouse. Endelig kan der også kigges lidt på nogle gastropubs. Mulighederne er mange :)

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    Tak for input :)

Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kermit

Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

Beskeder:
    452
    1,381
    Point:
    93
    MASH ;)

Beaglen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  5. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,679
    Point:
    93
    Jeg ville gå langt for at undgå TGI og angus/Aberdeen... begge er efter min overbevisning middelmådige kæde-familie-restauranter. Fine til prisen måske, men ikke et sted jeg ville hive frem, hvis chefen skal pleases lidt... hvis det endelig skal være billigt, men godt, så havde jeg til enhver tid taget en Nandos.. håber stadigvæk på, de finder vej til København på et tidspunkt...

Jeg havde gået efter feks Bill’s Restaurant på Brewer st som er en sjov blanding af cafe, pub og restaurant, men med god mad og fine priser.
    Eller HIX, også på Brewer st., der levere lidt mere moderne mad, men fokus på drinks og let mad.

En sjov en er Burger and Lobster. Kan ikke lige huske hvor den ligger (dean st måske), men maden er god og stemning er der rigeligt af.

Ellers findes der,’som Beagle siger, masser af etniske steder, og de indiske går man sjældent galt i byen med. Det er de gode til i London..

Beaglen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  6. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    Tak, fine bud.:)
    Hopper uden om kæderestauranterne, når jeg skrev at det ikke nødvendigvis skulle ha mange stjerner, var det mere for at god stemning vægter højere end gourmet oplevelsen, så blandingen af café, pub, restaurant kunne fint falde ind under der.
    Soho er netop valgt for at vi har et godt udvalg indenfor kort geografisk afstand. ;)

SophieHendriksen, Beaglen, DanielBahn og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. MaHA

MaHA VIP medlem

Beskeder:
    246
    585
    Point:
    93
    Prøv at se denne "kædes" restauranter i London. De har pænt godt styr på det og favner bredt i stil og stemning.
    https://www.danddlondon.com/restaurants/restaurants-by-location/

Har kun prøvet Launceston Place. Det var vildt godt. Meget intimt og dog ikke rigtig business egnet. Men det tror jeg mange af de andre er.

Henry "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    Det endte med en lille italiener som vi fik anbefalet af en tidl kollega som arbejder deromkring.
    Lina Stores. De laver små pastaretter. Deres egen frisklavede pasta. Forholdsvis små retter som de sagde, kunne 'shares', det er måske ikke så fedt at proppe hele selvskabets gaffel -beholdning i samme pasta.:eek:
    FF81A5B1-2C35-4507-9FD2-8433E47D0420.jpeg
    Ligger i Greek street nr 51.
    Super god stemning, specielt ovenpå hvor man sidder og følger med i madlavningen, vi sad nedenunder som var smækfyldt.

580EF1F0-05B9-4D2A-A57B-57467D1C1C9B.jpeg
    Retter ml 5-13 GBP. Gode vine også. De grønne fætre i baggrunden, var pasta med sort trøffel. Nøøøøj det var godt!:)

Men samtlige restauranter i de gader omkring er indbydende, man burde spise sig igennem det område engang.:)

asf, Beaglen, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. MK1

MK1 Aktivt medlem

Beskeder:
    46
    176
    Point:
    33
    Challenge accepted! Mit firma har kontor på Soho Square, så jeg er godt i gang! Der er virkeligt mange gode steder, men det der har jeg ikke prøvet før!

Beaglen, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    Ha fedt, vil følge spændt med!:)

Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side