RYANAIR

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af clager, 17/3/15.

  1. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg fandt ud det kunne være sjovt at prøve FR for første gang når de starter ud af CPH så har booket
    CPH-Warszawa (WMI - Modlin airport) i april til DKK 222 all inkl retur. Nogle der også er modige og har booket FR ud af CPH ?
    Regner med at lave en tripreport.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    o_O:confused::eek::mad::(:confused:
     
    Simon Toft "Synes godt om" dette.
  3. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Har fløjet med dem tidligere og det er ganske udemærket A til B transport a'la Norwegian til kortdistance., i takt med de europæiske nationale flyselskabers enorme forringelse af service og oplevelse for eco kunder er det meget svært at se forskellen.

    Det er kun hvis der er problemer du mærker bagsiden ved lavpris, ja og så Warszawa Modlin som skulle være ganske afskyelig.
     
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har bestilt til WAW onsdag - lørdag i slut april til 288 kr. Det er urimeligt billigt næsten.
    Tror da det er helt fint hvis man bare forventer at det er transport og ikke andet
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Og hvis man ikke forventer at komme til WAW, men til Modlin ;)
     
    jefi99, THammer, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    "Sjovt" og "Ryanair" i samme sætning... Noget der ikke stemmer her ;)
     
    clager, Henrik Olsen, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg ved det har været oppe før, men Ryanair er boykottet i min bog. De behandler efter min mening deres ansatte for dårligt og det må vi forbrugere tage ansvar for. Min ene Ryanair oplevelse (tvungen da de var de eneste der fløj ruten) var nu også markant ringere end hvad jeg er forvænt med fra BA/SAS/etc. -- og Norwegian.
     
    Flyvefisken, THammer, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Touché, det er bare blevet min betegnelse for Polen fordi WMI som regel indgår når man søger :p
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hold k*** Ryanair ejer (næsten) den lufthavn :) http://en.modlinairport.pl/ - kun deres fly på afgang/ankomst tavlen... - ser, at den ligger 35 kilometer væk, så der er vel en vis transporttid oveni, men 288kr Tur/retur, så kan man jo være nærmest ligeglad med taxi/tog/busturen...
     
    Sebastian011 "Synes godt om" dette.
  10. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Ud fra mine bekendtes job erfaringer med diverse ME3 selskaber burde det også kræve boycut af dem....
     
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    @Kristian Det koster fra 9 pln (17 kr) med bus eller 150 kr med Taxa, 45 min er lidt ærgerligt at skulle bruge når man lander så sent, men det kommer jo med prisen :/
    Umiddelbart fortæller google at det kun er Ryanair der flyver til WMI.... Gad vide om de har sponsoreret lufthavnen :p
    upload_2015-3-17_22-41-36.png
     
  12. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Som opfølgning på ovenstående får i her en lille beretning fra Ryanair turen til CPH-WMI-CPH på super discount. Så må en anden fortælle om livet i F
    (det vi der havde booked UA F nu bare kan drømme om)
    Flyet en 738 EI-EMH har base i CPH og gør 4 rotationer om dagen.
    2xLTN 1xBGY og så 1xWMI som er dagens sidste og burde kunne give forsinkelser. Både ud og hjem var turnaround tiden i CPH og WMI 25 minutter sharp og begge ture var afgang til tiden og ankomst før tid. Load 90% begge flyvninger. Rent og pænt fly.
    Begge ture dansk pilot+styrekvinde så i gode hænder. Piloten arbejder ved siden af pilotjobbet hos FR for DTA/Trafikstyrelsen i Danmark som inspektør! (Linked-in er din ven..). Besætning 4 m/k irsk/spansk. Ingen service ombord men salg af mad/vand og skrabelodder - men smil fra alle i besætningen og toiletbesøg er stadig gratis:). Benpladsen er vist den samme som hos EZY og DY men nødudgangene kan anbefales - jeg kunne flytte dertil efter boarding
    uden extra udgift. det siger EZY normalt no go til.
    WMI fungerede som en discount lufthavn - transporten til centrum ca 40 min med bus eller tog til små penge.
     
  13. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg flyver CPH - WMI imorgen, og vi er fem venner der har fået "gratis" priority boarding fordi vi blev tildelt række 4 (premium row) da vi valgte "tilfældige sæder" ved online check-in. Lidt underligt at de skal have pasnummer osv. ved online check-in. Begge mine veninders er udløbet men forlænget ved stempel til 8. september så vi må se om det laver rav i den imorgen! Tænkt engang at de skal koste 700 kr at check-in i lufthavnen!
     
  14. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Må jo krybe til korset og sige, at jeg også har booket en tur til Budapest. Drengene skal på weekend til november, tiderne passede, og det er satme billigt. 298 t/r pr. person!
     
  15. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,833
    Point:
    113
    Jeg har booket en enkelt fra Luton til København... Endda som connection på en Wizzair-tur i juni :) Jo, jeg udfordrer skæbnen! Kunne også have valgt Easyjet, men jeg skal lige mindes om, hvor skidt Ryanair er.
     
  16. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Ryanair er et gateway drug til de billige fly - åh nej!
    Har også en tur til London (2 r/t billetter for 40 kr!) men tror jeg skal til eksamen den dag :( Oh well, easy come easy go
     
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg troede Ryanair var uden reserverede sæder og først til mølle når man boarder ligesom Southwest -- bare helt uden system? Det mindes jeg da det var da jeg fløj fra BTS for år tilbage (kapløb ud mod flyet... good times)
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Sådan har det også været en gang. Men de har vel også fundet ud af at man kan tjene penge på at sælge sædereservationer på forhånd ;)
     
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Sæderne fik jeg tildelt ved indcheck på nettet - men som sagt kan man flytte rundt hvis der plads.
    Men ingen ved sine fulde fem betaler 90 kr for et premium sæde hvis man gratis kan flytte derhen (1-7 og 16-17).
    Forresten er det lige flyet for en Brøndby FC fan - alt er blåt og gult.
    Men de mange svenske passagerer var også glade:)
    Efter min mening er FR på linie eller bedre end EZY - og hvert fald billigere hvis man ser på kronerne.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113

Del denne side