S(vensk)A(lt)S(ammen)

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kenneth K, 25/8/17.

  1. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Selv vores hovedstæder snupper de også nu.... Skærmbillede 2017-08-25 kl. 09.05.18.png Skærmbillede 2017-08-25 kl. 09.06.13.png
     
    MaleneChristensen, Peter F., Frequie og 16 andre "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    mhsalv, MortenS, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Vi er også mange der er Gull.

    Jeg er sygt træt af hvor svensk det er blevet. Kig blot på
    - ruteåbninger de sidste 24 måneder
    - loungeåbninger og upgrades
    - hvor kom de første nye kabiner på LH til - ARN
    - ditto nu på SH
    - redaktørerne og artiklerne på Scandinavian Traveller ... hmmm
    - etc

    Hvis der var et reelt alternativ (direkte ruter) så var jeg for længst smuttet væk fra alt det svenske
     
    Peter Krogh Frausing, Michael Wahl, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Jeg har ringet et par gange til det danske nummer for virksomhedskunder. Og hver gang kommer jeg til at tale med en svensker.

    Drop det danske telefonnummer, hvis alle opkald alligevel ender i Stockholm.
     
    Michael Wahl, AMJ, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Fruth

    Fruth Aktivt medlem

    Beskeder:
    41
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    33
    Ligeledes oplever jeg på mail...
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  6. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Fra et norsk perspektiv, så bruker jeg kun [email protected] i stede for [email protected], da den danske e-mail er meget hurtigere med å svare enn den norske(1-2 timer versus 2-3 dager).

    Kanskje jeg må begynne å bruke den svenske e-mail for enda hurtigere svar?
     
    mhsalv, Michael Wahl, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det er da rart med et dansk nummer man kan ringe gratis til..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    177
    "Synes godt om" modtaget:
    679
    Point:
    93
    Nu hedder det jo "Scandinavian Airlines" saa at man faar en svensker i roeret naar man ringer er vel ikke saa underligt.
    Jeg tror altsaa heller ikke det har noget med Sverige at goere, at fx ruteaabningerne er flere i Sverige og Norge for tiden sammenlignet med DK. Det har naermere noget med CPH og deres afgiftsstruktur at goere. Og man kan vel egentlig ikke fortaenke SAS i at de satser paa de markeder, hvor de vurderer at de kan tjene (flest) penge.

    Der skal for mit vedkommende andre ting end svensktalende personale til for at jeg ville overveje andre flyselskaber, men saadan er vi jo saa forskellige ;o)
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  9. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    en del svenske og 12 norske aviser i app'en. Og kun én sølle dansk, som endda ikke engang er en rigtig avis (Børsen).
     
    Peter Krogh Frausing, Henry og Kenneth K "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Helt enig
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Jeg har personligt undret mig over nogle af rute lukningerne fra CPH.
    F.eks. flyver vi med firmaet ofte til både Hamburg og Bremen.
    Tidligere gik SAS direkte til Bremen - men den lukkede de sidste år - selvom flyene altid var proppede.
    I år har de også gået 4 gange dagligt tur/retur til Hamburg - men det er blevet reduceret til 2 daglige afgange selvom de fleste afgange var pænt fyldte
    Forstår det ikke helt... Hvis der er kunder til det så flyv da ! :)
     
    mhsalv, Peter Krogh Frausing, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    177
    "Synes godt om" modtaget:
    679
    Point:
    93
    Helt enig. Bruger Cph-Dus ruten en del og der har de også skåret ind til benet. Mindre fly og færre afgange. Til gengæld er de nu tit overbooket... spændende at se hvad SAS gør når/hvis Air Berlin ikke flyver mere.

    Jeg tror desværre for os passagerer at SAS er begyndt at kigge meget på hvor de tjener mest. Og det gør nok desværre at en del af business ruterne bliver skåret til og kapaciteten flyttes til andre ruter. Specielt her hen over sommeren er det tydeligt at airbusserne bliver flyttet til sydligere himmelstrøg og CRJ bliver brugt på længere ruter end normalt.
     
    Michael Wahl, Kenneth K, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side