Samvirke: TSS til Kreta med 80% rabat

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henry, 28/5/18.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Var forbi brugsen, hvor jeg lige fik Samvirke. Indeni ligger en hvid kuvert, med et brev og en brochure, som begge har overskriften: "Specielt til dig som læser af SAMVIRKE". Der tilbydes en rejse til Kreta, som normalt koster 9.690 DKK, men hvor der nu tilbydes 8.000 DKK rabat.

    Min første tanke er: Der er for godt til at være sandt, så glem alt om det.

    Men, det har naget mig i løbet dagen, så jeg måtte igen kikke i brochuren lige før sengetid. Så søgte jeg anbefalinger på Trustpilot. Anmeldelserne er noget specielle:

    Gennemsnit: 2 Stjerner (ud af 5).
    38% af anmelderne gav 5 stjerner
    31% af anmelderne gav 1 stjerne

    Så min konklusion er klar: Dem skal jeg ikke bruge mere tid på. Kvaliteten er simpelthen for svingende.

    Nogen af jer, der har erfaringer med selskabet?

    PS: Jeg opfattede materialet som et tilbud fra SAMVIRKE. Men nu har jeg igen nærlæst materialet. Der ligger et "brev" med overskriften: "Specielt til dig som læser af SAMVIRKE". Herefter følger indledningen: Kære læser. Vi har en helt specielt overraskelse til dig som læser. Men "brevet" er underskrevet af en person fra FSS rejser. Så, det er altså ren reklame.
     
    Henrik Olsen, SebastianBruun, Convict og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Fik det samme brev sidste fredag som læser af Ingeniøren. De sender et tilsvarende tilbud om en rejse ud ca. en gang hver anden måned. Prisen på dette arrangement gælder kun i december. Hvis man skal afsted i efterårsferien, så stiger prisen voldsomt. Jeg har heller ikke fået lyst til at prøve.
     
    Henrik Olsen, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    TSS skal man holde sig fra. En ældre dame jeg kender tog en UAE tilbuds tur med 6 overnatninger på noget der blev beskrevet som 5* hoteller i Sharjah og Dubai.
    Det var en stroppetur hele ugen til smykkeforretninger der betalte returkrads til TSS og intet af det lovede i programmet holdt. Turen var med TK rutefly.
    TSS er tyrkisk ejet.
     
    Henrik Olsen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henrik Olsen, asf, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Du kan sagtens udnytte det til en vis grad og få en billig ferie, , det kommer lidt an på om "udflugterne" er tvungne for prisen eller ej,hvis du er immun overfor aggresive sælgere er det et stort plus - et andet minus er at hotellerne typisk ligger langt fra alting, så man er tvunget til at spise der.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Min mormor havde inviteret min mor og moster med på en tur til Cypern for et par år siden med TSS. Havde heller aldrig hørt om dem før, men der var egentlig ret godt styr på det meste og hoteller, guide osv var ok.. (sagde de)... dog er turen total tilrettelagt ud div. Smykkebutikker og tæppehandlere der virkelig prøver at sælge noget til en “special Price for you”.. man skal deltage på de planlagte ture og ofte ligger de i forbindelse med feks. Hotelskift....
    Turen var som sådan ok, men det var ikke “ferie”, da man ikke havde mulighed for at ligge og slappe af ved feks. Pool og gøre hvad man selv har lyst til pga. De mange ture ... :)
    tror min mormor er færdige med dem - og min moster og mor er bestemt også ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side