Ja, øh... kva min svenske adresse (i Malmö) kan jeg komme til tidligere - hvis jeg tager til Stockholm. Det kommer ikke til at ske Event date: September 28, 2023 Place: Färgfabriken, Stockholm Program for the evening: 18:00: Check-in 18:15: Latest news and conversation followed by mingle, finger food and drinks 21:00: Evening ends
Sidste år blev den udsolgt på ganske kort tid (måske husker jeg forkert - men mener, at det var på under en time). Så det gælder om at være hurtig på aftrækkeren.
Det er da kært, at SAS holder sådan et arrangement og gerne vil fortælle om deres nyheder (som dog ikke altid bliver til noget, men sådan er det jo ofte med gode ideer). Men Diamond- og Pandionmedlemmer har jo lagt masser af penge i deres kasse, så jeg er (igen i år) lidt fortørnet over, at man skal betale for sådan et arrangement. Ser dog frem til et fyldigt referat fra en af deltagerne
Oftest bruger man en symbolsk betaling (som 2.000 point må siges at være) for at forhindre, at folk tilmelder sig og bliver væk. Det vil jo være træls at stå med en halvtom sal.
Syntes også 2000 point er en godkendt pris, og som @Henry siger kan det være det gør dem som vitterlig gerne vil joine også reelt set deltager Er desværre EBG hvorfor jeg ikke selv kan deltage denne gang
Hvis der stadig er plads, er der måske nogen, som gerne vil invitere dig? Jeg har desværre allerede brugt min gæstebillet.
Jaja, sådan ser vi så forskelligt på økonomien.... 2000 point svarer trods alt til 10 enkeltture til New York på Go Light
At der er en elendig optjening af bonus på de billigste langdistancer er jo heller ikke et argument for at gøre mødet gratis. Jeg kan jo omvendt nævne, at på en tur på et klippekort mellem Aarhus og København får jeg 1.900 point (den koster 850 kr købt under en kampagne) - hvis den er købt med biobrændstof. Når jeg lejer bil hos Avis får jeg 1.500 ekstra point. Spiser jeg på Randers Bryghus for 1.000 kroner, så giver det 1.500 point
Det er jeg såmænd ikke uenig i, men det sætter unægteligt tingene og SAS' pris- og pointsætning lidt i relief.
Jeg kan kun give dig ret: Pointoptjeningen er alt for uens på forskellige SAS produkter. Og jeg har lidt svært ved at se, at den er gennemtænkt. Til gengæld, så køber partnerne jo point hos SAS (restauranter og butikker) - og her har jeg ikke så megen kritik for meget forskellig optjening i forskellige butikker. De betaler jo fordet.