Så virker det som om, at SAS ruller betasiden ud. Virker stort set ikke endnu, men det er da et et sneak-peak. beta.flysas.com
Ikke hvis du vælger at fortælle, at du bor i Danmark - så er resten stort set på dansk, også booking-delen.
Når jeg går ind på siden ser den sådan ud som herunder, med dansk flag og det hele. Åbner man menuen kan man nu se førnævnte tekst under overskriften SAS EUROBONUS:
enig, samme her og jeg kan bruge Klarna kort og hvad ved jeg... - anyways, den er jo i Beta, men sjovt nok kan man logge på med sin kode osv
Hele idéen med en beta udgave er vel at der stadig er mange ting som ikke er tilrettet endnu Så mon ikke det sker stille og roligt den kommende tid...
Jeg synes det er skuffende at der stadigvæk ikke er mulighed for at lave lidt mere komplicerede bookinger såsom multi-leg. Jeg gør mig heller ikke store forhåbninger om at det sker stille og roligt. Men man er jo blevet overrasket før.
Jeg håber selv på at de snart giver mulighed for at booke Star Alliance Partner Awards online og ikke skal ringe for det.
Den mulighed skulle komme til efteråret, svarede SAS til mig for en måneds tid siden. Det er stærkt tiltrængt anno 2016