SAS bonus biz billet

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af E02zar, 6/5/19.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hej

    Min kæreste og jeg har samlet point til 2 x SAS biz. Jeg har prøvet at søge lidt rundt på forskellige destinationer og datoer og umiddelbart kan jeg ikke finde nogen. Der kommer kun eco og plus op som mulighed.

    Er det fordi man selv aktivt skal kontakte SAS for bonusbilletter på biz, eller er jeg bare uheldig og kan ikke finde nogen?

    På forhånd tak :)
     
    Henry og MrJensen "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er fordi du er "uheldig" (og der er ikke så mange pladser) - du kan bruge det her værktøj til at lave en mere præcis søgning:
    https://travelhacks.azurewebsites.net/

    Der er nogle destinationer, som notorisk er vanskelige, f.eks. NRT mens ORD om vinteren er nem.
     
    MortenLok, DanielBahn, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Mange tak for svaret! Jeg kan godt se at Miami og Los A nærmest er umulig at få booket.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    189
    Point:
    33
    Der nogle gange "held" med, eksempelvis til LAX, at søge på ARN-LAX istedet for CPH-LAX. Det kan være det "bare" et på det lille hop de ikke har flere pladser. Så kan du købe dem for kr og få turen "linket" sammen hos SAS. Kan ikke lige huske om SAS flyver til Miami fra andre byer end CPH men i så fald kan du prøve det samme :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og E02zar "Synes godt om dette"
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Og er du fleksibel og har is i maven, kan der komme billetter på de sjove destinationer tæt på afgang - nogle dage før. SAS har også deres egen bonussøger som er ret cool.

    https://labs.sas/en/award/
     
    Ulrik, PENSIONISTEN, jespersm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg har en bonus rejse til januar cph-arn-lax SK Plus retur og lax-hnl UA retur. På booking tidspunktet var der ingen Biz. Jeg har checked hver dag … og pling i dag var der gevinst på retur rejsen, Biz på hjemturen sk940, seat 1H.
     
    MortenLok, Luxury_Globetrotter, jtraveler og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side