SAS bonusbilletter - Sommer 2018

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Offlyer, 26/10/17.

  1. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Som det fremgår i andre tråde kæmper jeg lidt med at få hapset nogle bonusbilletter fra US til CPH i juli 2018 - og har forsøgt dette siden godt 330 dage før afgang. Både online og i en løbende dialog med diamant mailen.

    På intet tidspunkt har jeg set ledige bonuspladser (på SK) i Plus eller Biz i perioden 30. juni til 15. august.
    Bruger de hacks og tools der er tilgængelige.

    Vil blot høre om der er nogle IF'ere der har sikret sig SK premium sæder (bonus) på long haul i perioden 30. juni til 15. august 2018.
    Eller har SK de facto en black out i denne periode??
     
    Bekgaard, Henrik Olsen og MortenS "Synes godt om dette"
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg fik 2 plus billetter via diamant email adressen. Rejser til Miami i juli og hjem i august.

    Man kunne ikke finde ledige award tickets via sas hjemmesiden.

    Jeg forespurgte om Biz billetter, dem kunne de ikke fixe, men plus var der.
     
    Offlyer, Henrik Olsen, MortenS og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Jeg er nødt til at værdsætte SAS kraftigt i denne situation: Jeg var i sidste uge i Washington DC med en planlagt hjemtur søndag med plus saver samt en investering på 40.000 point til opgradering til business. Jeg var nødt til at tage hjem tidligere (fredag eller lørdag) og da der var tale om plus saver, var ombooking ikke en mulighed. En one-way kostede 12.000 i Go, 20.000 i plus og 40.000 i business, og alternativerne var Icelandair med 6 timer i Reykjavik. Ikke nogen ønskværdig situation. Imidlertid viste det sig, at der samme dag (fredag) var en (1) plus eurobonus billet til 48.000 point tilbage som jeg fik og nød godt af, og nåede at afbestille mit bud på opgradering søndag. Svineheldigt men særdeles belejligt i forhold til de alternative meget dyre eller besværlige muligheder. Der blev jeg (igen) meget glad for SAS. Ironisk nok gav de mig en courtesy upgrade til business på søndagsturen, som jeg så ikke fik mulighed for at bruge :)
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, Henry og 11 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Ok - godt at vide
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Kunne de bare sådan trylle ekstra awardbilletter frem, eller var der ekstraordinære omstændigheder?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg skrev en email og bad om Biz og de fandt 2 plus. Der var ingen ekstraordinære omstændigheder.

    Jeg har, naturligvis, diamant status og Fly Premium niveau på Business Class world til go pris (ved ikke om det har nogen betydning)

    Jeg vil foreslår dig at sende en email til: [email protected] og bede om Biz eller Plus. Du kan evt. bede om Biz, og så giver de dig Plus (måske)
     
    Beaglen, Bekgaard, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Som opfølgning på dette og til dem der stadig leder efter bonusbilletter er her et udmærket værktøj som hele tiden er opdateret med det friske udbud af ting til de næste måneder.
    Læg det som bogmærke så har du det ved hånden næste gang du søger.

    https://travelhacks.azurewebsites.net/
     
    Senest redigeret: 29/10/17
    Henriksj, Bekgaard, jtraveler og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Jeg har også prøvet at booke bonusbillet med fly premium. CPH-MIA, ud 30/06, hjem 21/07. Via kundeservice kunne jeg få 5 Plus ud og 2 Plus/3 Go hjem (ingen business tilgængeligt). Tættere på afgang vil de så prøve at opgradere så meget som muligt, var tilbagemeldingen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Hvis man registrerer sig på siden kan man også opsætte Alerts i tilfælde af, man søger på bestemte afgange/destinationer.
     
    Henry og T4L "Synes godt om" dette.
  10. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Så har jeg kæmpet lidt med SAS og Diamant mailen - og som nævnt alle kendte hacks. Hurtige og flinke svar - men de bekræfter blot at SAS de facto har lavet black-out på awards i perioden 30/6-15/8 (i al fald til/fra US). Og de kan ikke frigive nogle pladser som det ser ud nu.
    Jeg er ikke en happy camper :mad:- og synes at MasterCard Premium konceptet er til grin med de principper som SAS lægger for dagen.

    frankbrix du har været heldig - godt for dig.
     
    Senest redigeret: 9/11/17
    Frequie, jtraveler, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side