Jeg har en tur hjem fra SFO hvor jeg har booket Plus Smart, men mit sædevalg er på Business. Nogen der har oplevet dette? Er der gået ged i SAS IT? Hvis jeg vælger "Skift sæde" får jeg kun muligheden for at vælge business class sæder.
Underligt .Plus Smart henviser rigtigt nok til SKs Premium Eco, men du er booket i D-klasse som er Bizz Pro.
Er det kun på række 9 og 10 du kan vælge (det vi i de gamle 767 dage kaldte "2. klasse") - eller er det også række 1-8? Såfremt det første kan de jo være at de har lavet række 9+10 om til Plus sæder 330'erne har 56 Plus sæder, mens 350'erne kun har 32.
Det er hele Business class jeg kan vælge sæder i, jeg valgte række 9, fordi jeg foretrækker den "lille" kabine, mere ro.
Du er helt sikkert booket i Business, dvs du bør også får eurobonus point iht din booking klasse (D). Har der været foretaget en ombooking på et tidspunkt? I så fald kan det være, at vedkommende har skrevet forkert booking klasse ind. Det vil ikke overraske mig. Jeg havde en ombooking på CPH-LAX hvor jeg var booket i J klasse. Da vedkommende lavede ombookingen blev jeg sat i S klasse... Det betød ikke noget fik jeg at vide, da det var samme kabine - not. Flere der sidder i SAS hotline ved ikke hvad de laver, desværre.