Da det nærmer sig tiden hvor SAS starter med deres opgraderinger af deres business class produkt "SAS Business" så er denne tråd starten på en snak og debat om dette. Hvad kommer til at ske - er det kun kabinen eller også det "bløde produkt" som vi ser blive ændret for at skabe et produkt der kan konkurrere i markedet - bliver det Europa's bedste produkt? Hvad tror I og hvad har i set, hørt og fundet? Hilsen Henrik
Der er kommet et billede af den nye SAS Business på denne uges aktionær konference. Artikel om dette: http://forum.bonusfeber.dk/threads/sas-debat-om-deres-nye-sas-business-class-sas-business.224/ Link til præsentationen: http://www.sasgroup.net/SASGROUP_IR/AdditionalFiles/Teleconference_prefshares_10feb2014.pdf
Så er der kommet lidt mere nyt fra Airbus. De har fremvist hvordan en første klasses kabine kan se ud. Dette er nok ikke det som SAS vælger Link til Airbus: http://www.airbus.com/aircraftfamilies/passengeraircraft/a350xwbfamily/
Planen for upgrades ser sådan her ud: 330'ere: LN-RKN – Færdig 10 Jan LN-RKH – Færdig 1 Feb LN-RKM – Færdig 1 Mar LN-RKO – Færdig 29 Mar 340'ere: OY-KBM – Færdig 11 May OY-KBA – Færdig 9 Jun LN-RKF – Færdig 25 Oct
I henhold til check-in bliver det første fly med de nye sæder CPH-EWR. http://www.check-in.dk/sas-indvier-ny-business-class-til-new-york#.VFyg9odxuS0 Det svinger hvilke fly der flyver hvilke ruter. Selvfølgelig er der nogle ruter der kun betjenes af A330 og andre kun af A340. Det vil sikkert også være nødvendigt for SK at foretage en vis rotation af flyene samt en mindre justering af antallet af afgange, nu da de tager fly ud af deres relativt lille langdistance flåde.
Damn. Jeg har en retur flyvning via EWR d. 30 jan... ellers oplagt at forsøge at teste det nye produkt!
LN-RKN skal igennem det store C-check og såvidt jeg er oplyst flyves den til ZRH, hvor arbejdet starter d. 20. november. Her skal den også males og have ny kabine.
Så er de i gang: https://www.facebook.com/SAS/photos/pcb.10154873315625788/10154873313635788/?type=1&theater