SAS: Dobbelte point på udvalgte destinationer

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 5/5/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kampagner fra både SAS EuroBonus og andre bonusprogrammer bombarderer i øjeblikket indbakken. Tidligere idag kunne vi melde om op til 65% rabat på bonusrejser med Lufthansa og op til 50% rabat hos Air France og KLM.
    Hos SAS EuroBonus står kampagner også i kø. Igår afsluttede de en kampagne med rabatterede bonusrejser til efteråret og allerede idag kan vi nu løfte sløret for endnu en kampagne fra det skandinaviske flyselskab.
    Flyver du med SAS til udvalgte destinationer til sommer, så kan du nemlig optjene dobbelte bonuspoint.
    De udvalgte destinationer er fra Danmark:
    København -> Athen, Barcelona, Kreta og Larnaca
    Billund/Aalborg -> Split
    For at optjene disse ekstra point så skal du huske at registere dig på dette link
    For at optjene dobbelte point på disse udvalgte ruter, så skal du registrere dig på dette link og bestille din rejse senest 18. maj 2014.
    Rejsen skal finde sted mellem 1. juni 2014 og 31. august 2014



    Read the whole post here.
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det er lidt en interessant approach at give ekstra bonuspoint til feriedestinationer i sommerferien. Burde man ikke lokke kunderne uden for højsæsonen til den slags destinationer? Eller lokke folk mod de typiske business-destinationer i sommerferien?
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er basispoint korrekt? ikke ekstrapoint, for hvis man læser det, er der ingen specifikation af det? - det der undrer mig er, at det er sommerferiedestinationer at man giver dobbeltpoint, som @jefi99 også er inde på og ikke Geneve, Bruxelles osv... - fik da ihvertfald meldt mig til...
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    På linket vi har står der:


    Jeg kunne forestille mig at kampagnen handler om at lokke deres faste kunder til også at bruge SAS når de holder sommerferie. Det går ihvertfald meget godt i tråd med hele 4Exellence-strategien, hvor dette blev specificeret som en vigtig målgruppe for SAS.
     
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg er ret sikker på at der i første omgang blot stod "points". Senere er det så blevet rettet til "Extra points", da de blev opmærksomme på fejlen.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Præcis som @obs også nævner, da jeg så det her tilbud tidligere var det lille ord "extra" ikke med.. - anyway, checkede lige priser, ikke nogle "kup" overhovedet heller...
     

Del denne side