SAS flyver folket til folkemøde

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 17/5/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Fredag d. 17. juni flyver SAS 130 danskere til Folkemødet på Bornholm på et særfly.

    Det er ikke nogen overdrivelse at sige, at SAS flyver for folket. Med mere end 300 daglige afgange ind og ud af Danmark året rundt er SAS et vigtigt tandhjul i den danske infrastruktur.

    Men den 17. juni flyver SAS for folket i en helt ny forstand, når SAS indsætter et særfly for at flyve 130 helt almindelige danskere til Folkemødet på Bornholm.

    SAS har også reserveret nogle midtersæder til politikere ombord på SK7031, så der er mulighed for, at folket og politikerne allerede på vej til Folkemødet kan begynde en højtflyvende politisk debat og sætte tankerne fri i 10 kilometers højde.

    Fra i dag kan danskerne byde ind på en fribillet til SK7031/34. Det sker ved, at man via SAS’ Facebook-side eller på www.scandinaviantraveler.com/dk/folkefly begrunder, hvorfor man bør have ét eller to af sæderne på SAS Folkefly til den politiske festival på Bornholm.

    – For SAS er det her en sjov måde at deltage i den politiske dialog med både folket og politikerne. I helt bogstaveligste forstand er vi med til at bringe folket og politikerne sammen. Vi har selvfølgelig også noget på hjerte. Vi ønsker at fortælle, at vi er en vigtig dansk virksomhed med skandinaviske værdier, der investerer i Danmark og hver eneste dag bringer os alle sammen tættere på hinanden og videre ud i verden, siger Lars Sandahl Sørensen, koncerndriftsdirektør i SAS.

    Der udvælges 10 danskere pr. dag over en periode på 13 dage, og der vil både blive udloddet billetter til enkeltpersoner og dobbeltbilletter til par eller vennepar.

    SAS’ Folkefly SK7031 letter fra København mod Rønne d. 17. juni kl. 9.00 med ankomst i Rønne 9.50, og flyver retur som SK7034 fra Rønne samme aften d. 17. juni kl. 22.20 med ankomst i København kl. 23.00.
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg kan tilføje at der er tale om en A320 så der er plads til 38 politikere ombord fordelt på de 28 rækker...
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Jeg gad godt vinde et sæde, fly og politik er begge nogle af mine yndlingsting :), men jeg tvivler på de giver et sæde væk til en 15 årig :(.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Med den holdning kommer du ingen vegne... Mand dig op! :)
     
    mhsalv, Peter F., Flemming Poulsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Du skal jo også lige deltage i et folkemøde. Så hvis du er med i et af teltene, har du måske større mulighed ;)
     
    Kristian og SimonFraLolland "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @SimonFraLolland - det er da netop derfor du vinder, ikke mange der er 15 år og interesserer sig for Politik, dog flere der synes Fly er en hobby... - men ja, skriv da noget fornuftigt og jeg er sikker på, at du får en tur.. du kan jo satse på, at du kommer til, at sidde ved siden af en politiker
     
    Henry, asf, SimonFraLolland og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    @SimonFraLolland helt enig med @Kristian - det er oplagt at sørge lidt for at det er et bredt udsnit af befolkningen der kommer med, så vil tro du har bedre chancer end ældre ansøgere. Og så ser det sikkert også knaldgodt ud i medierne :D

    Det er bare at komme i gang :)
     
    SimonFraLolland, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  8. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    @SimonFraLolland

    Du har lige skrevet hvorfor du NETOP har større chance for at få et sæde end mange af os andre :cool:
     
    Senest redigeret: 17/5/16
    SimonFraLolland, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Jeg sendte dem et tweet, og fik et standard svar: Tjek facebook eller hjemmesiden hver dag, og måske er du heldig. Så jeg kan håbe på at siden ligner noget a la det her en af dagene :p.[​IMG]
     
    Senest redigeret: 17/5/16
    Kristian og asf "Synes godt om" dette.
  10. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    expertflyer viser, at ingen endnu har booket sæde...... ;-)
     
    alexanderln, Kristian, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side