SAS forlænger status for kunder med udløb i maj, juni eller juli

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Oletjala, 5/4/22.

1. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    224
    "Synes godt om" modtaget:
    766
    Point:
    93
    Fundet på sas.no:

På grunn av situasjonen med COVID-19, har SAS bestemt seg for å fortsette å tilby EuroBonus-medlemmer litt hjelp på veien for å kunne beholde det nåværende medlemsnivået.

Tillegget av segmenter og statuspoeng vil automatisk bli brukt for aktiv EuroBonus med en kvalifiseringsperiode som avsluttes mai, juni eller juli 2022 (med en utløpsdato på medlemsnivået august, september og oktober 2022) senest innen utgangen av mai 2022.

Kvalifiserende flystrekning: Gull 12, Diamant 23

Statuspoeng: Gull 11 250, Diamant 22 500

Poengene registreres automatisk og vises på medlemskontoen din senest innen slutten av mai.

Logg deg inn på EuroBonus-kontoen din på SAS-nettsiden for å finne kvalifiseringsperioden din. Du finner utløpsdatoen for kvalifiseringsperioden under Min EuroBonus. I SAS App finner du utløpsdatoen for kvalifiseringsperioden under fanen Meg.

Spørsmål og svar | SAS

CHIP, PENSIONISTEN, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    632
    1,807
    Point:
    93
    Jeg havde ikke lige forventet en yderligere forlængelse, men det er vel gode nyheder for dem, der ikke fik hentet 4x point i oktober-januar... :)

Jeg ville nu hellere have, at mine point blev forlænget ift. gyldighed, men man kan ikke få det hele...:rolleyes:

CHIP, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    5,709
    11,026
    Point:
    113
    Det er jo gode nyheder for dem, som mangler point (eller segmenter).

Realiteten er, at de personer, som har diamantstatus jo får statuspoint og segmenter til et halvt guldkort. Hvis man samtidig har Premium mastercard, så skal man "kun" hente 10.500 basispoint. Om det er kan lade sig gøre, bestemmes af rejsemønster - men umiddelbart virker det ikke helt umuligt.

CHIP, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

Beskeder:
    1,403
    6,078
    Point:
    113
    @Henry du er så skarp og gennemskuer alting. Tag f.eks. mit eksempel :

1) Min EBD kvalificerings periode 01.08.21 - 31.07.22

2) 2 rejser i april + premium 1000 x3 maj,jun.jul = saldo godt over 90.000 pr.31jul.

3) Spørgsmål : får jeg godskrevet point fra den nye pulje efter 01aug22, således at jeg kan starter en ny optjenings periode pr. 01aug med en pæn sjat point, eller er det for godt til at være sandt ??

CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    5,709
    11,026
    Point:
    113
    Mit gæt er, at du får godskrevet point i indeværende optjeningsperiode. Og du dermed ikke starter næste år med en pæn slat point på kontoen.

CHIP og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. Molle

Molle Aktivt medlem

Beskeder:
    36
    109
    Point:
    33
    Har i andre fået en mail eller yderligere info? Det ser ud til jeg har modtaget en slat point samt nogle flyvninger. Umiddelbart 12 flyvninger, men kan ikke huske hvor mange point jeg havde. Det fremgår ingen steder hvor meget eller hvorfor, men kan bare se at min saldo er steget både mht point og flyvninger!

Jeblin, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  7. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    632
    1,807
    Point:
    93
    Jeg har tilsyneladende også fået en sjat point og ca 12 flyvninger. Antal point tror er ca 15k.
    Det gør faktisk at jeg kommer tæt på dismant i indeværende år - nogen der ved om disse ekstrapoint fra SAS er gyldige ift at nå et højere niveau end det eksisterende?

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    5,709
    11,026
    Point:
    113
    Jeg vil mene, at disse status point går ind på din konto - og dermed er med til at give dig den status, du kan optjene med de andre status- og basis point, du høster i løbet af optjeningsåret. Og dermed også hjælper dig op på en højere status, hvis dit rejsemønster har ændret sig drastisk.

Jeblin og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

Beskeder:
    1,403
    6,078
    Point:
    113
    Prøv at gå ind på :
    SAS.dk > Mit eurobonus > rul ned til bar'en > her kan du se om dine gratis basis point tæller til et højere niveau. Der står hvor mange point man mangler til ebs, ebg eller EBD. (lige oven over afsnittet om point sharing).

Senest redigeret: 12/5/22
    Calle77, Henry og Jeblin "Synes godt om dette"
  10. Molle

Molle Aktivt medlem

Beskeder:
    36
    109
    Point:
    33
    Så kom der lidt info fra SAS:
    EKSTRA BONUS
    I maj får du som Guld-medlem lidt ekstra af os. Nemlig 25% af de kvalificerende flyvninger/Statuspoint, der kræves for at opnå Guld-medlemskab. Se mere på Min EuroBonus-siden.
    *Gælder kvalificeringsperioder, der ender d. 31. maj, 30. juni eller 31. juli 2022, og for medlemsniveauer, der udløber i august, september eller oktober 2022.

Jeg har kvalificeringsperiode d. 31 maj

MaHA, Ulrik, mifira og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side