SAS Guld: check-in?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af aznhandles, 23/9/16.

  1. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Hej kan jeg som guldkunde check-in med min kæreste/ven's baggage som ikke har Eurobonus/Guld?
    Hvis ja, hvor mange pers.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg mener at du kan tjekke ind med dem, men de kan ikke få priority tags etc. Jeg tror grænsen er max. 3 personer, og det forudsætter selvfølgelig at du flyder sammen med dem.
     
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hvis I rejser sammen er det normalt ikke et problem at tjekke ind i guldskranken.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Jeg har mange gange brugt den særlige check-in for *A guldkort hos SAS, Lufthansa og Austrian Airlines. Flere gange har jeg fulgtes med en kollega eller kæresten. Og der har ikke været problemer for dem at blive checket in, selvom de ikke har haft guldkort.

    Men jeg forstår dit spørgsmål på den måde, om du kan tjekke deres bagage ind, uden at de er med oppe ved skranken. Og det tvivler jeg faktisk på, kan lade sig gøre ved de bemandede skranker. Jeg er ret sikker på, at det ikke kan lade sig gøre, hvis der kræves visum - for så skal de tjekke pas.

    I Billund er der en selvbetjenings-bagage aflevering. Og der skulle du ikke have problemer (men der er til gengæld ikke en "priority kø" ved selvbetjenings afleveringen.)
     
    Claus Heine og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Og hvis man med myndig stemme minder tjek in personalet om at de skal huske at prioritetsmærke al bagage bliver det også det..... (hvad skal det ellers nytte - måske at det kommer først :) For leden kom AL prioritets bagage som det sidste i PLQ, godt det kun var en CRJ))
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Glemte at skrive:
    • Jeg går ud fra, I rejser på GO / Economy. For med en PLUS / Business billet har I altid adgang til priority check-in (selvom der somme tider er forskellige skranker, så skulle det slet ikke give problem)
    • Jeg går ud fra, at I tjekker vennens bagage ind på vennens billet. For du kan naturligvis altid tage vennens bagage ind på din billet. Men skulle den forsvinde eller blive forsinket, så I får brug for forsikringen, kan det måske give problemer, da det jo så er din forsikring, der skal dække (både erstatningskøb, hvor der normalt er et maximalt beløb - eller hvis den forsvinder, så du får alt bøvlet + måske skal skaffe kvitteringer. Så er det jo ikke smart, at alle dokumenter står i vennens navn)
     
    Claus Heine "Synes godt om" dette.
  7. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    det var mere om man kunne tjekke partnerens baggage ind..prio-tag er ikke nødvendigt. Men blot om de får adgang til skranken og tjekke alm. baggage med mig istedet for vi er separeret hver vores check-in. Vi rejser med Go, samme billetter, ja :)
     
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Så er svaret: Ja.
     
    Nielspg "Synes godt om" dette.
  9. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    fantastisk! Jeg takker for svarene :)
     
    Rikke Haugen Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side