SAS hjemmeside langt om længe oppe igen

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 9/9/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    I næsten et døgn (!!!!!) har SAS’ hjemmesider været ude af drift, men nu ser det ud til at denne kritiske tilstand er ved at være ovre for SAS og

    Read the whole post here.
     
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    992
    "Synes godt om" modtaget:
    2,037
    Point:
    93
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,832
    "Synes godt om" modtaget:
    8,812
    Point:
    113
    Tataaaaaaaaaaaa - sikke en overraskelse... :eek::D;):) - tjah, men CSC har jo ej heller kunnet løfte opgaven... - som talt om tidligere, der skal nok noget re-engineering til for at det kan lykkedes
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    CSC eller TATA... Potato - potæto....

    Hovedparten af folkene sidder i indien eller kommer fra indien uanset.

    CSC er ihvertfald ikke kendt for at lave noget som helst der virker - så værre kan det næppe blive. Desuden er det CSC der har stået for alt indtil nu - og det kan vel næppe betegnes som en succes heller... At fyre CSC burde være sket for mange mange år siden.

    Men ellers er jeg enig med dig i at brugen af indiske programmører har sine "udforderinger" ;)

    Jeg håber SAS satser mere på out-of-the-box løsninger fremover på IT-siden og ting som er afprøvet og i brug af andre. Et af problemerne hidtil har været at man selv ville opfinde den dybe tallerken gang på gang. Noget CSC også gerne ville, da det giver større indtægter for dem (se bare på alle de offentlige projekter CSC hr været involveret i, hvor man er starter fra bunden og hvor intet nogensinde har fungeret efterfølgende)

    TATA er sikkert ikke meget bedre, men bygger man fremtiden på standardløsninger - så er der også grænser for hvor meget de (og SAS) kan fucke up ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    1,784
    "Synes godt om" modtaget:
    2,982
    Point:
    113
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Det er godt nok utroligt (og pinligt) at de ikke har fået styr på det endnu.... Tragisk at måtte henvise til et andet flyselskab (som man ikke engang ejer længere) for at folk kan bestille billetter.

    Mon ikke der er nogen der kan stille sig op i arbejdsløshedskøen snart - det burde der ihvertfald...
     
  7. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    752
    "Synes godt om" modtaget:
    916
    Point:
    93
    Nej, de burde have snuppet en kopi af Widerøe's systemer, inden de solgte dem fra. Det er muligt at Widerøe's side ikke er den mest inspirerende, men den ser i det mindste ud til at virke ;)

    Jeg tror ikke at det nogensinde bliver bedre, før man for alvor tager fat om nældens rod og skifter alle systemerne ud. Jeg ser lidt på det som på en asfalteret vej: Man kan kunne lappe på den så mange gange, før end at man er bedre tjent med at skrælle al asfalten af og starte forfra.

    Kom lige til at tænke på ham her. Ikke at jeg på nogen måde ønsker at reklamere for produktet, men særligt slut-replikken er meget rammende, synes jeg ;)

     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,568
    "Synes godt om" modtaget:
    4,158
    Point:
    113
    Lader til de har problemer igen i dag... ihvertfald for mig.
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,169
    "Synes godt om" modtaget:
    6,121
    Point:
    113
    Widerøe er så vidt jeg husker blot Amadeus booking siden som de har gjort brug af. Det virker ret godt men er som nævnt ikke "lækkert".
     

Del denne side