SAS kommer med 11 nye ruter i deres sommerprogram 2018 fra Danmark

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Henrik Olsen, 16/10/17.

Tags:
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Henry og T4L "Synes godt om" dette.
  2. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,471
    Point:
    113
    Meget overraskende. Men jeg har aldrig været der og kan da godt blive fristet med en non-stop forbindelse. :) Sarajevo synes jeg også er super. Det er ligeledes en relativ ny destination for Qatar og de tilbyder nogle gode kampagnepriser derfra. Med SAS flyet bliver det måske nemmere at positionere sig. ;)
     
    tbh, Henry, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Beirut giver vel ok mening, en god del etnisk trafik plus trendy skandinaver som tager en langweekend i mellemøstens Paris giver forhåbentlig et fornuftigt passagergrundlag. Besøgte Libanon for knapt ti år siden, og det nok måske det mest energiske og levende samfund jeg har oplevet.

    Håber også østjyderne (... og de norske studerende i smilets by) kender sin besøgelsestid og udnytter de nye ruter fra Aarhus. Djursland International er en dejlig effektiv lufthavn;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg kiggede faktisk på Beirut til årets efterårsferie. Kan man flyve direkte med SAS, så kunne det også være relevant til en forlænget weekend i foråret, når de starter deres rute op, så jeg siger ja-tak :)
     
    Henry, mhsalv, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Alle ruterne kan nu bookes. Man kan dog ikke booke Beirut-ruten på point o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side