SAS: Last minute til Europa - book senest 1. august

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henry, 26/7/16.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Fik denne mail fra SAS - og kan se, at ingen andre har offentliggjort dealen:


    Book senest 1. august. Kan kun bookes via denne mail. Først til mølle.

    Hej Henry

    Du er en af vores udvalgte kunder, der kan booke last minute-rejser til den allerbedste pris. Du finder flere rejser til byer i Europa, som kun kan bookes via denne mail.

    Du kan booke fra i dag og frem til og med 1. august 2016. Men skynd dig, der er et begrænset antal pladser, og det er først til mølle. Udrejse inden for 14 dage fra bookingdato og hjemrejse inden for 21 dage fra bookingdato.

    Hilsener fra SAS
    WE ARE TRAVELERS


    Linket er her (har lige tjekket - det virker fra min e-mail, men ikke fra siden her. Nogen, som har en ide om, hvad der er galt?):
    http://www.sas.dk/?cep=241978&utm_s...O_REV_DK_EB_LastMinute&utm_content=lastMinute
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg tror at det link er personligt på en eller anden måde. Jeg får i hvert fald en fejl når jeg klikker på det.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    den er vist targeted...

    Udklip.PNG
     
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    ØV
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    THammer "Synes godt om" dette.
  6. vilderejsetilbud

    vilderejsetilbud Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Er der et specielt SAS nyhedsbrev man kan tilmelde sig for targeted tilbud?
     
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Jeg har kun tilmeldt mig det normale nyhedsbrev - men får sommetider mails med special tilbud. De fleste gange ser det ud til at være mails til diamant-medlemmer. Men enkelte gange er der ingen forklaring (i år er det vistnok sket 2 gange. Den, jeg lige henviste til og en point challenge i januar).
     
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Targeted er fordi SAS synes ikke du bruger dem nok eller har skiftet rejsemønster eller hvad ved jeg, derfor "udvælges"/Targeted til, at få special tilbud, som @Henry fik her...

    Det kan ensten ske ved, at får specialtilbud eller man kan får en "challenge", f.eks. har der de sidste par år, jeg har ikke fået i år faktisk, været Challenges, hvor man kan få indvidiuelle mål og derefter opnå en ekstra bonus. Så flyv 3x med SAS inden den X.X og få 10K Ekstrapoint..
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Det må jo også være muligt for SAS at analysere vores rejser med alle *A partnere ud fra de point vi optjener på Eurobonus kontoen - og dermed se, om vi går uden om SAS på nogle af deres ruter.
     

Del denne side