SAS lounge CDG?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 21/9/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    skal en tur til Paris og det er via CDG, læser på: https://www.sas.dk/alt-om-rejsen/i-lufthavnen/lounges/loungeoversigt/ - at den er under renovering:

Afgangshallen, satellit 7

På grund af byggearbejde flyver vi nogle dage fra en anden gate i perioden 4. august–10. oktober 2015. Dermed kan vi desværre ikke tilbyde Loungeadgang for passagerer på SK834 til Oslo mandage og søndage, og på SK578 til Stockholm lørdage. Du vil i stedet får udleveret en meal voucher i check-in.

[​IMG] [​IMG]hvad sker der i loungen? Er den åben? Eller hvad siger i der kommer tit dernede?

2. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,855
    3,282
    Point:
    113
    Jeg tager hjem torsdag, hvis det er før dig kan jeg melde tilbage, og ellers hører jeg gerne! :p

3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Takker, næste tirsdag skal jeg bruge den..

4. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,818
    3,543
    Point:
    113
    kan man bruge *Alliance loungen? Eller er det non-Schengen?

5. tbh

Beskeder:
    1,855
    3,282
    Point:
    113
    Det er non-Schengen, men burde man kunne hvis man har tid til pas kontrol (& har husket passet)

6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Satellit 7, er jo efter Security ude i satellitten, så er jo lidt langt væk fra terminalen..

7. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    CDG T1 er et mareridt. Jeg havde engang 5 timers layover, og forsøgte at teste de forskellige lounges. At komme hen til LH's viste sig at være umuligt. Det er godt nok 10-12 år siden, men tror ikke at det har ændret sig.
    Har været i SK's lounge en del gange, og den er ikke vanvittig stor, men personalet er supersøde. Husker særligt en ældre dame, der som regel sad ved indgangen, og hun var helt fantastisk (og det siger jeg ekstremt sjældent om damer, der sidder i lounge-indgange).

Henrik Olsen, Peter Krogh Frausing og Kristian "Synes godt om dette"
  8. tbh

Beskeder:
    1,855
    3,282
    Point:
    113
    Ud fra synet ved den terminal tror jeg det er fordi de ikke har nok gates på de tidspunkter de nævner, da der er et stort afspærret område ude foran den sattelit med gate 70-78. Melder tilbage igen torsdag aftern :)

9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113

Del denne side