SAS medarbejder fanget i at kaste med passagernes bagage i Københavns Lufthavn

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 19/6/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    For en uge siden sad danske Carina Isager i Københavns Lufthavn og så på at en bagagemedarbejder fra SAS, der kastede passagernes bagage ned fra flyets lastrum, og ned i nogle bagagevogne. Umiddelbart ser det ud til at være en meget dårlig handling af den bagagemedarbejder, men er der nu noget bag ved det som… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hvad tænker I - jeg syntes den er lidt mærkelig og for mig enkeltstående. Han ligner ikke en der er ligeglad, men mere presset fordi han er alene?!!?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg tænker, at jeg generelt ikke bryder mig om, at man hænger enkeltpersoner ud, når man reelt ikke ved hvad situationen handler om (som jeg har forstået hendes post på FB).

    Nej, det ser ikke fedt ud. Manden ser også ud til at være alene. Jeg aner ikke hvad og hvordan man normalt laster bagage på et fly, og antager heller ikke at dette er normal viden for almindelige mennesker.

    Men taget i betragtning af hvor smadret en kuffert kan se ud efter en tur, tja bum så er jeg jo ikke overrasket over at se den hårdhændede behandling.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det burde have været den rigtige løsning. Men det viser måske noget om det arbejdspres, som kan ramme en medarbejder. Dette er bestemt forkert og jeg er glad for (og håber) at dette er et enkeltstående tilfælde.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Synes det er væsentligt at pointere at hvis flyselskabet smadrer din kuffert, så er det i første omgang dem og ikke din rejseforsikring der skal erstatte den.
    Derudover håber jeg da at SAS/SAS ground handling har tænkt sig at undersøge sagen og sørge for at det ikke sker igen....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Som @SophieHendriksen er inde på, så bryder jeg mig heller ikke om at hænge enkeltpersoner ud på facebook.
    Når det så er sagt, så er den "behandling" ikke noget der kan bringe mig op i det røde felt. Burde en kuffert ikke kunne holde til det der?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Det er muligt at kufferten gør, men hvad med indholdet? Det er vel ikke uvant at folk køber ting med hjem og planter det i den store kuffert.
    Træls hvis vedkommende har smuglet blue bols med hjem og kufferten fik den behandling :)
     
    Henry og HenrikM "Synes godt om" dette.
  8. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Som frekvent smugl... rejsende, har jeg investeret i nogle tykke plastlommer, der er foret med bobbleplast og har tredobbelt lukkemekanisme i bunden (to gange tryklås og en gang velcro). Tanken er, at selv hvis flasken går i stykker, løber indholdet ikke ud i kufferten ;)

    upload_2017-6-19_13-54-49.png
     
    Ali Taran, AMJ, Flyvefisken og 9 andre "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er fanner mig smart, hvor finder man sådan en strømpe?:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    De findes vist i mange varianter (en klassisk "Amazon" - en fandt på og 10 kopierede idéen). Men jeg købte en six-pack :)D) af "Wine Wings":

    https://www.amazon.com/Reusable-Wine-Bottle-Protector-Bubble/dp/B01F6CDE68/

    I øvrigt puttede jeg to flasker cider i hver lomme, i stedet for en flaske vin, og alle 12 flasker havde det fint, da jeg kom hjem til Sverige!
     
    AMJ, obs, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nu vil jeg jo nødigt lyde som en sur gammel mand......:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Men hvis de flasker "springer læk" så har jeg min tvivl om at et par zipper låse og lidt velkro holder indholdet inde i posen ;););)

    Så er der boble plasten - tror en t-shirt gør det samme :D:D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det gør du da aldrig, unge ven..o_O
    Især i betragtning af at vi er 10 km oppe - mon ikke der hurtigt opstår et vist overtryk inde i den pose?:eek:

    Den kan også opsuge i al fald en del af indholdet i tilfælde af brud.
     
    Schwert og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side