SAS mini poll om “penge tilbage” garantien

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 15/5/18.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Fik denne mini poll, som sikkert flere andre har fået også:

    E39F8F05-AD55-4B57-A344-7EABBBD9A99C.png

    Hvad tænker I ville have svaret og hvad må prisen max være?
     
    Henry, obs, Baadsgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,095
    "Synes godt om" modtaget:
    4,310
    Point:
    113
    Ser det mere som et forsøg på mersalg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. henrikpe

    henrikpe Medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    31
    Point:
    13
    Super relevant hvis du vil have mulighed for at om booke hvis du flyver på Go og bestiller sent :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Enig det er en god mulighed hvis man er tæt på afgang for at kunne rykke til en tidligere/senere afgang hvis fleksibiliteten gælder også indenfor de sidste 24timer. Hvis jeg købte i god tid, så nej.
     
    henrikpe, Henry og Nicoschon "Synes godt om dette"
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kommer godt nok an på størrelsen på den præmie som skal betales for den udvidede returret. €5-15 kunne godt være rimeligt men så heller ikke mere.


    /DSGM #2
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Stemte tidligere i dag 'Would consider buying'... til det foreslåede prisniveau, forstås. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,448
    Point:
    113
    Metoo
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Det er praktisk med f.eks. 3 døgns fortrydelse da man så kan booke og nå at få godkendt ferie på arbejdet mens det stadig er muligt at annullere hvis det ikke er muligt at få ferie. Personligt så jeg gerne op til 7 dages fortrydelse. Det ville jeg ofte gerne betale for.
     
    Peter F., obs, henrikpe og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    For os vil det ikke gøre nogen forskel om det er 24 eller 72 timers fortrydelse.
    Hvis vi ikke i løbet af de første 24 timer konstaterer, at det var en fejlbooking, så gør vi det nok heller ikke på de næste to døgn. Hvis nemesis ellers er oppe på dupperne, så går der 73 timer.:eek:

    Derudover er vores bookinger alligevel ofte i plus, der er refunderbar (bl.a. derfor). Et kursus der er planlagt til om 4-5 måneder bliver jo ikke aflyst inden for et par dage, men som regel meget tættere på tilmeldingsfristen (grundet for lav deltagelse).
    Er (7-9-13 / knock-knock-knock ) i øvrigt ikke indtruffet endnu, vi arrangerer kun velbesøgte arrangementer :D:D:D
     
    Schwert, Henry, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Naturligvis :)
     
    SebastianBruun, Henry og AaB_CPH "Synes godt om dette"

Del denne side