sas new experience cabin upgrades

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Ulrik, 19/9/17.

  1. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nu har vi (os der flyver ud Kastrup) to fly der har fået den nye kabine, Emma og Tyke Viking.

    https://scandinaviantraveler.com/en/sasnewexperience#cabinupgrade/3

    Er der nogen der ved hvornår verdens hurtigste net bliver installeret på flyene? De snakker efteråret '17 (2017 antager jeg), men mon den holder? Måske bliver det skrottet som en enhancement, så vi i stedet kan få verdens hurtigste internet i deres egne lounges? :)
     
    SophieHendriksen, Henry, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg ville ikke holde vejret i forventning om noget som helst fra SAS' side :p:rolleyes: Det er jo IC4 tog og Rejsekortet om igen når de går i gang med noget (der kommer en god løsning... i morgen)

    Men det virker til at gå meget godt når de har partnere til at stå for al det praktiske, så måske burde nogen se til at udlicitere alle dele af SAS...?


    /DSGM #2
     
    Henry, SophieHendriksen og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    ...samt den nye lufthavn i Berlin, som er i samme kategori!
     
    Henry, asf og Ali Taran "Synes godt om dette"
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    ++++++++++++++++++++

    Ja, det er en ren copy paste fra 19/9, dog har vi i Kbh fået læs én til med opgraderet kabine på 3 måneder (Ingulfast Viking) - det går sgu næsten for hurtigt for mig.

    Seriøst: er der nogen ved hvordan det går med det der internet - er SAS løbet ind i tekniske problemer eller "enhancer" / udskyder det ?
     
    Henrik Olsen, Henry, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det eneste Rickard Gustafson udmeldte ved regnskabs fremlæggelsen d. 12/12 var:
    "Ahead of 2018, I am looking forward to continuing to upgrade the cabin interiors of our Airbus A320s and Boeing 737s as well as install- ing high-speed Wi-Fi and taking delivery of more Airbus A320neos."

    Gad vide om de selv ved det!?:rolleyes:o_O
     
    Henrik Olsen, Henry, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Lars Sandahl skrev i sit nytårsindlæg på CI, at de ville være der i foråret
     
    Henrik Olsen, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tror Sandahl er en bedre kilde en Eivind Roald har været, men jeg skal stadig se det før jeg tror det...
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Havde fornøjelsen af den opgradere Ingulfast Viking, men opdagede at SAS har enhancet USB stikkene væk. Jeg troede at alle de opgraderede kabiner skulle have USB (og WIFI), men den søde kabinedame sagde at det er kun på neo at der er USB i sæderne til hendes forundring.
     
    alexanderln, Kristian, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Lige landet med SK454 CPH-OSL med A320ceo OY-KAR. Hvilken glædelig overraskelse, at der var super-hurtigt WiFi ombord på denne maskine. Det virker fra gate-gate. Glemte at tage en speedtest i rusen over internet ombord. Opgraderet kabine, dog intet USB-outlet.
     
    SophieHendriksen, Henry, AaB_CPH og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Godt nyt. Fik i går svar fra SAS at man stadig testede WIFI og ikke havde nogen dato for hvornår man for alvor ruller verdens hurtigste WIFI ud. Men det ser da ud til at da i det mindste er i gang med at teste.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,196
    "Synes godt om" modtaget:
    3,966
    Point:
    113
    Undskyld hvor svært kan det være. WiFi er jo ikke ligefrem ny teknologi - ej heller ombord på fly. Og så ved jeg godt der findes diverse tekniske standarder - men kom nu..
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side