Check-in.dk skriver at SAS overvejer at anskaffe en driftstilladelse i et land uden for Skandinavien, for på den måde at kunne sænke sine omkostninger: http://www.check-in.dk/sas-boss-udflagning-kan-vaere-mulighed/
Ærgerligt, men det er jo nok det der skal til i sådan et marked. Hvorfor være politisk og ideologisk korrekte hvis kunderne er ligeglade. At FR og DY (eller rettere D8) har succes trods dårligere forhold er jo kun fordi folk og firmaer er ligeglade. Håber dog ikke det betyder endnu flere strejker med SK personale
Jah, når selv en Villy Søvndal tilsyneladende ikke havde nogen kvaler over at stige ombord på et FR fly, hvorfor skulle alle andre så ikke også kunne gøre det. Verden er blevet meget mindre og der er langt mere aktivitet på tværs af grænserne. Det må IMHO også betyde at vi vil og skal tilnærme os hinanden. Alternativet er vel at vi ikke har noget SAS tilbage, eller at de er reduceret til et rent intra-Skandinavisk luftfartsselskab. SAS og de andre gamle luftfartsselskaber må jo nok se i øjnene at de er blevet 'disrupted'