SAS: Refundering til Voucher, hvor hurtigt?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Søren G, 22/7/21.

  1. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Hejsa.

    Sagen er den at vi købte 2 x SAS Go Smart billetter for præcis en uge siden. Nu sælger SAS samme rejse til 50% af prisen grundet deres Thursday Deals. (øv øv).

    Normalt er det jo bare ærgerligt, men SAS tilbyder at refundere deres SAS Go Smart billetter til Voucher. Er der nogen der ved, hvor hurtigt den Voucher kommer? Hvis den kommer omgående, kan vi jo reelt bare bruge den til at booke samme billetter til 50% af prisen, og stå tilbage med en voucher på den anden 50% til brug for andre rejser.

    Har prøvet at chatte med SAS, men efter 2 timers venten fik jeg endelig fat i en, og hun bad mig bare ringe ind :(
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. mifira

    mifira Aktivt medlem

    Beskeder:
    30
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Hej

    Jeg har forespurgt en voucher d. 10. juli på en booking, der blev lagt om, hvilket jeg fortsat afventer svar på. Så det tager lidt tid i disse dage :(
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Hej,
    Måtte tidligere i dag aflyse en rejse hos SAS. 2 timer senere kom voucheren på mail.
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Mine vouchers er også kommet meget hurtigt - typisk indenfor 24 timer
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Beaglen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Magnus

    Magnus Aktivt medlem

    Beskeder:
    88
    "Synes godt om" modtaget:
    246
    Point:
    33
    Jeg skal rejse om to uger, men vil gerne aflyse og anmode om et travel voucher. Jeg har dog betalt rejsen med et udløbet travel voucher. Tror I det vil give nogle problemer?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Fruth

    Fruth Aktivt medlem

    Beskeder:
    41
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    33
    Indenfor 24 timer, da jeg skulle annullere for ca. 3-4 uger siden.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Aflyste i går (søndag eftermiddag) to ture med SAS
    Tur 1: Aflysning fra vores side - 10min senere var voucheren i indbakken
    Tur 2: Aflysning grundet SAS udskød afrejse med 24 timer. Mandag formiddag var det kvittering for refusion (men ikke registreret hos MC endnu).
    Det er filme flot service

    Kæmper i en separat sag med Lufthansa om refusion - vi er nu på 4. uge og absolut ingen kommunikation eller kvittering fra LH. Havde en lignende oplevelser før sommer, hvor det tog 6-8 før pengene dukkede op - og absolut ingen kommunikation eller kvittering fra LHs side på noget tidspunkt. Blot kunne jeg konstatere at pengene var krediteret til MC. Rimelig dårlig LH service - for nu at udtrykke mig så diplomatisk som jeg kan.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side